خبرهای داغ:

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) ، تکریم سربازان و ضیافت افطار در اهواز

برگزاری مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و تکریم سربازان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) در حسینیه لشکر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۲۴۳۱
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج) : در این مراسم که با حضور سربازان و پایوران در حسینیه امام خامنه ای (مدظله العالی) لشکر عملیاتی برگزار گردید.

 

فرمانده لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) سردار حسین نژاد : در این مراسم ضمن آرزوی قبول طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و عرض خیر مقدم خدمت پایوران و سربازان و فرا رسیدن میلاد با برکت امام حسن مجتبی (ع) را تبریک و تهنیت عرض مینمایم و توفیق کسب فیض و بهره مندی پیش از پیش از دریای فضائل و کرامات این انوار الهی را برای همگان مسئلت داریم.

 

در ادامه این مراسم حجت الاسلام الیاسی ضمن تبریک میلاد نورانی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان کرد: با توجه به اینکه امام حسن مجتبی علیه السلام اولین نوه پیامبر اکرم (ص) و اولین فرزند خانواده امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) است، این تولد سرور وصف ناپذیری برای این خاندان الهی داشته است. 

وی ضمن اشاره به کرامات و اخلاق الهی امام حسن (ع) آرزو کردند که همه شیعیان مشمول عنایت و کرامت امام حسن مجتبی (ع) قرار گیرند. 

وی در ادامه با ذکر روایتی ارزنده از امام حسن (ع) در مورد ماه مبارک رمضان همگان را به استفاده و بهره بردن از آثار و برکات ماه رمضان فراخواندند. 

در پایان این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء پایوران و سربازان ، در فضایی صمیمی میهمان سفره‌ی کریمانه‌ی افطاری امام مجتبی (ع) شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار