خبرهای داغ:

تحقق شعار سال با برنامه‌ریزی مدون فرهنگی و توسعه مطالعه مفید سریع‌تر امکان‌پذیر است

شاهرود_ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود در جلسه هم‌اندیشی با سید ابراهیم موسوی تحقق شعار سال را با برنامه‌ریزی مدون فرهنگی و توسعه مطالعه مفید امکان‌پذیر دانست.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۷۷
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

تحقق شعار سال با برنامه‌ریزی مدون فرهنگی و توسعه مطالعه مفید سریع‌تر امکان‌پذیر استبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هم‌اندیشی با حضور رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود؛ رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و جمعی از کتابداران این شهرستان با هدف بسط و گسترش فرهنگ مطالعه و گسترش همکاری‌های متقابل میان این دو دستگاه، برگزار شد.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در این جلسه ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو گفت: تحقق مهار تورم و رشد تولید که امسال از طرف مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار دارد، با گام‌های بلند، استوار وهمت جوانان این مرز و بوم که با تحقیق، پژوهش و مطالعه آمیخته است در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.
سید ابراهیم موسوی افزود: در فرمایشات مقام معظم رهبری همواره بر تکیه و استفاده از توان جوانان نخبه تأکید شده است که راه برون‌رفت و گشایش‌های اقتصادی با علم جوانان متعهد و تجربه پیشکسوتان آمیخته است.
او بابیان اینکه تعامل بیشتر با سازمان‌ها، نهادی دولتی و بخش خصوصی برای توسعه فرهنگ مطالعه با رویکرد پژوهش و مطالعه اقتصادی و تورم زدایی یکی از اولویت‌های این اداره است، ابراز داشت: برای تحقق این مهم برنامه‌ها و مسابقه‌ای فرهنگی بیشتری برنامه‌ریزی خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیز در این دیدار گفت: تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» با برنامه مدون فرهنگی و توسعه و ترویج مطالعه مفید سریع‌تر دست‌یافتنی است.
سیدمحمد موسوی افزود: هر چه سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه از طریق مطالعه هدفمند و مفید افزایش یابد به توسعه اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید با برنامه‌ریزی مدون نزدیک‌تر خواهیم شد.
او بابیان اینکه رشد فرهنگی بر نحوه مطالبات اقشار مختلف تأثیر بسزا و مؤثری دارد، ابراز داشت: هماهنگی‌های برنامه‌ریزی برای انجام امور فرهنگی و گسترش همکاری‌های برون‌سازمانی با حضور کارشناسان خبره این دو اداره از اولویت کاری امسال بشمار می‌رود.
رئیس آموزش و پرورش شاهرود ادامه داد: برپایی مسابقه‌های کتاب‌خوانی، جشنواره‌های ملی رضوی و سایر موارد از این دست، یکی از اهداف مهم این اداره با همکاری دانش آموزان و معلمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها