معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی خبر داد:

خدمات دامپزشکی در قالب اردوی جهادی در درگز/۱۶۰ هزار راس دام سبک و سنگین رایگان واکسینه شد + (فیلم)

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از برگزاری اردوی جهادی ۳ روزه دامپزشکان به ۴۰ روستای شهرستان چناران برای معاینه و واکسینه رایگان دام سبک و سنگین با هدف سلامت فرآورده های دامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۸۵
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر ناصر مرگان ازغدی با اعلام خبر برگزاری اردوی جهادی ۳ روزه دامپزشکان برای معاینه و واکسینه رایگان دام های سبک و سنگین با هدف سلامت فرآورده های دامی در استان، اظهارکرد: این گروه با حضور در ۴۰ روستای مناطق محروم و عشایرنشین شهرستان چناران بیش از ۱۶۰ هزار راس دام را به طور رایگان واکسینه و تعداد زیادی از اماکن دامی را نیز سم پاشی کردند.


وی با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به دامداران و همچنین سلامت فرآورده های دامی استان تصریح کرد: تیم اعزامی عمدتاً دامپزشک هستند که در زمینه های بهداشتی و مراقبت های درمانی حوزه دام به روستاییان و عشایر عزیز منطقه ارائه خدمت خواهند داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی افزود: دامپزشکان در این اردوی جهادی ۳ روزه دام های سبک و سنگین عشایر و روستا های محروم را مورد معاینه و واکسیناسیون قرار می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها