خبرهای داغ:
گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام):

برگزاری اردو زیارتی فرهنگی مشهد مقدس ویژه بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام)

به مناسبت تحویل سال نو برنامه اردو زیارتی فرهنگی مشهد مقدس همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۰۰۴۱۶
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴ امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت تحویل سال نو برنامه اردو زیارتی فرهنگی مشهد مقدس همراه با برنامه های متنوع فرهنگی با حضور بسیجیان و رزمندگان گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۲۴ امام حسین(علیه السلام) با اعلام این خبر گفت: در حدیثی از رسول خدا (صلی الله علیه و آله و سلم) داریم در مورد امام هشتم که فرمودند : پاره تن من در خراسان دفن خواهد شد ، هیچ گرفتار و گنه‏ كارى او را زیارت نكند جز این كه خداوند گرفتارى او را برطرف سازد وگناهانش را ببخشد.

در همین راستا حدیثی از امام جواد(علیه السلام) در مورد فضلیت زیارت پدرشان است که فرمودند: من ضامن بهشت برای کسی هستم که قبر پدرم را در طوس زیارت کند وحق او را بشناسد.

این فرمانده در ادامه افزود: ما به جهت زیارت ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که سرمایه اصلی این مملکت اسلامی و شیعی هستند و در راستای افزایش روحیه معنوی و ایجاد صمیمیت و همبستگی و شور و نشاط و همچنین افزایش بصیرت افزایی در بین بسیجیان عزیزمان ، این اردو زیارتی و فرهنگی را برگزار کردیم.

این فرمانده گردان در ادامه بیان داشت: در این اردوی زیارتی از برنامه های متنوع فرهنگی از جمله مراسم ذکر توسل به اهل بیت(علیهم السلام) به جهت روز های پایانی ماه شعبان ، خاطره گویی و بازخوانی وصیت نامه های شهدا ، حضور در نماز جمعه، دورهمی بسیجیان و... همراه بود.

وی در ادامه گفت: در این سفر ، تعدادی از بسیجیان جانباز گردان که در طول دوران دفاع مقدس به درجه رفیع جانبازی نائل شده بودند ، از خاطرات خود و همرزمان شهیدشان در دوران دفاع مقدس روایت هایی را عنوان نمودند.

وی در پایان گفت: ما در راستای افزایش روحیه معنوی و ایجاد همدلی و صمیمیت و شور و نشاط و افزایش دید بصیرتی در بین بسیجیان عزیزمان از این قبیل برنامه های فرهنگی را برگزار خواهیم کرد و با تمام قوا و امکاناتمان در میدان عمل حضور خواهیم یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار