رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

استمرار خط شهادت، تحقق گام دوم انقلاب را به همراه دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی، گفت: اگر پایمردی و جانفشانی رزمندگان اسلام و جهادگران در دوران دفاع مقدس نبود امروز ما آسایش و آرامش نداشتیم و این پایمردی و اعتقاد و ایمان هدف نهایی را که تحقق گام دوم انقلاب است رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۲۵
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، همزمان با روز بزرگداشت مقام شهدا، اولین یادواره ۱۰ شهید جهاد سازندگی شهرستان تربت جام با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، «غلامرضا قنبری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، سرهنگ پاسدار «ابراهیم بیدل» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام، مسئولان محلی، پیشکسوتان جهادگر، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد.

غلامرضا قنبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی اظهارکرد: برگزاری اولین یادواره شهدای سنگرسازان بی‌سنگر رویداد بسیار مهم و ارزشمندی است که توسط مردم و مسئولان منطقه در روز بزرگداشت شهدا در شهرستان تربت جام برگزار شد.

وی افزود: شهدای جهاد سازندگی به دلیل متخلق بودن به خصلت‌هایی همچون اعتقاد به مبانی دینی، ایستادگی و مقاومت و همچنین تبعیت از ولایت ضمن تعالی فردی در ارتقای معنویت در جامعه نقش موثری داشتند؛ انقلاب اسلامی نیز به واسطه همین ویژگی‌ها به پیروزی رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در ادامه بااشاره به گام دوم انقلاب اسلامی گفت: اگر پایمردی و جانفشانی رزمندگان اسلام و جهادگران در دوران دفاع مقدس نبود امروز ما آسایش و آرامش نداشتیم و این پایمردی و اعتقاد و ایمان هدف نهایی را که تحقق گام دوم انقلاب است رقم خواهد زد.

قنبری تصریح کرد: با همه فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان داخلی و خارجی، بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه، مدیریت انقلابی ایران اسلامی است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به تبعیت از رسالت شهیدان، تلاش و‌ مجاهدت ملت ایران در سایر صحنه‌ها پیروز می‌شود و این پیروزی‌ها به والفجر جهانی انقلاب امام مهدی (عج) ختم خواهد شد.

جهاد و مقاومت تنها راه عزتمندی است

حجت‌الاسلام «حسین امامی» امام جمعه تربت جام در این مراسم با تکریم مقام شهیدان ابراز داشت: در این دنیای پر از ظلمت، فضای تیره و تار فتنه و غفلت‌های تاریک باطن‌ها و ظلم‌ها شهید با نثار خون خود چراغی فرا روی انسان‌های دربند دنیا روشن می‌کند و چه خدمتی از این بالاتر که شهدا از مهمترین سرمایه خود گذشتند و جان خود را فدا کردند تا سعادت و خوشبختی را برای جامعه به ارمغان بیاورند.

وی افزود: خداوند برای شهید هفت پاداش در نظر گرفته است. با ریختن اولین قطره خونش تمام گناهان او بخشیده می‌شود و در مقام‌ شهادت به وجه‌الله نظر می‌کند چراکه شهید در دوران حیات خود ذوب درولایت بوده است.

امام جمعه تربت جام با اشاره به پیام شهیدان خاطرنشان کرد: تنها راه عزتمندی، مجاهدت، مقاومت در برابر دشمنان و عمل به پیام شهیدان است چراکه تنها زبانی که در دنیای ظلم کارساز است زبان قدرت و مقاومت است.

خبرنگار: حسینعلی فروغیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار