خبرهای داغ:

آرمان گرایی مبتنی بر واقعیت مبنای حرکت در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:آرمان گرایی مبتنی بر واقعیت راهبرد اصلی در تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی است و باید با صبر و استقامت از این برهه‌ حساس با موفقیت عبور کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۸۴۲۹
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در مراسم تقدیر از نفرات برتر نظارت سازمانی با اشاره به اهمیت جایگاه جهاد تبیین در شرایط فعلی کشور اظهار داشت:باید تلاش کنیم سال آینده حق جهاد تبیین را به درستی ادا کنیم، زیرا دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را در پیش داریم.
وی با بیان نقشه اخیر نظام سلطه در بحران آفرینی در عرصه اقتصاد گفت:دشمن در تلاش بود تا با ایجاد نوسانات ارزی و جنگ اقتصادی، انتخابات سال آینده را تحت تاثیر قرار دهد.
حجت الاسلام حسینی دیباجی افزود:این بحران های اقتصادی و امنیتی در ماه های اخیر با برنامه ریزی دشمن و برخی از عوامل خائن داخلی همچون منافقین در حال شکل‌گیری بود که با هوشیاری دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقشه های شوم آنان با شکست مواجه شد.
وی افزود:دشمنان درصدد القای یأس و ناامیدی در جامعه با پروژه‌هایی مانند بدبین سازی به گذشته، ناامیدی به آینده و بی اعتمادی به مسئولان هستند که
بدخواهان ایران اسلامی بعد از ناکامی در عرصه های مختلف جنگ ترکیبی، پروژه‌ مذبوحانه مسمومیت دانش آموزان در مدارس را در دستور کار قرار دادند و بدنبال ایجاد یک جنگ روانی در جامعه بودند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان تصريح کرد:باید با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای مهم انقلاب ،بیان واقعيات و نقاط قوت در جامعه امید آفرینی کنیم‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار