خبرهای داغ:

تشکیل جلسات هفتگی تفسیر قرآن مسجد امام حسین(ع) حمیدیه

حجت‌الاسلام حلفی گفت: جلسات منظم هفتگی تفسیر قرآن کریم در منازل نمازگزاران این مسجد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۰۶
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

حجت‌الاسلام حسین حلفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه حمیدیه اظهار کرد: جلسات تفسیر قرآن مجید هفته‌ای یک شب در یکی از منازل برای نمازگزاران مسجد و اهالی روستای شبیشه برگزار می‌شود.

 

 امام جماعت مسجد امام حسین(ع) افزود: این سلسله جلسات تفسیری که بعد از نماز عشا، چهارشنبه های هر هفته منعقد است ابتدا مطالب تفسیری پیرامون آیات سوره های قرآن بیان و پیرامون نکات تفسیری مد نظر به تفصیل سخن گفته می‌شود.

 

 وی گفت: هر چند زمان این جلسات برای رعایت حال افراد و مستمعین خیلی طولانی نیست، منتهی سعی می‌شود در آن فرصت کوتاه نکات مهم و قابل توجه و کاربردی مد نظر از تفسیر آیات قرائت شده بر مبنای تفسیرهای گرانسنگ مفسران شیعه و با محوریت احادیث و روایات معصومین(ع) برگزار شود.

 

 حجت‌الاسلام حلفی تصریح کرد: این جلسات با همت پایگاه ابوذرغفاری و با استقبال نمازگزاران و اهالی منطقه مواجه شده و در پایان جلسه، فرصتی برای پرسش و پاسخ حاضرین اختصاص داده می شود که توسط امام جماعت مسجد به سوالات پاسخ داده می‌شود.

 

 امام جماعت مسجد حضرت امام حسین(ع) بیان کرد: با توجه به اهمیت قرآن مجید و خصوصا تفسیر کلام وحی و تاکیدات بزرگان دین در زمینه تدبر در مفاهیم و پیام های آیات قرآن و خصوصا نقش محوری مساجد به عنوان بزرگترین پایگاه های تبلیغ آموزه های قرآنی، ضرورت پرداختن به جلسات تفسیر قرآن در مساجد امری غیر قابل انکار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار