خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج:

جبهه سازی فرهنگی در دستور کارمعاونت فرهنگی هنری بسیج است

مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان بسیج گفت: شبکه‌سازی و جبهه سازی در بین لشکر چندمیلیونی بسیج در حال شکل‌گیری است.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۸۵
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

جبهه سازی فرهنگی در دستور کارمعاونت فرهنگی هنری بسیج است

سعید خرامان در حاشیه برگزاری دوره توانمندسازی مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور به میزبانی مجتمع یاوران مهدی قم، اظهار داشت: با برنامه‌هایی انجام‌شده، برگزاری این دوره‌ها به‌صورت حضوری، مکاتبه و همچنین پودمانی ادامه خواهد یافت.

مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان بسیج بیان کرد: در راستای جبهه سازی فرهنگی تعریف‌شده، در گام اول شبکه مدیریتی بسیج توسط مدیران فرهنگی نواحی بسیج در حال توانمندسازی است تا از طریق آن جبهه فرهنگی انقلاب در سطح شهرستان‌ها توانمندتر شود.

خرامان با اشاره به اهمیت توانمندسازی مدیران فرهنگی نواحی بسیج، خاطرنشان کرد: در همین خصوص با تشکیل هیات اندیشه‌ورز، سرفصل‌های موردنیاز مانند عملیات فرهنگی، ایده‌های فرهنگی، تجربه نگاری الگوهای موفق احصا و طی این دوره‌ها به مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: در مرحله اول این دوره 250 نفر از مدیران فرهنگی نواحی بسیج کشور حضور دارند و در مرحله دوم هم که هفته آینده به میزبانی قم برگزار خواهد شد، حدود 250 مدیر فرهنگی از استان‌های کشور حضور خواهند یافت.

مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی سازمان بسیج اهداف برگزاری این دوره را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: برگزاری این دوره در شهر مقدس قم با حضور اساتید مجرب، در بین مربیان تأثیرات زیادی داشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار