خبرهای داغ:
مسئول نظارت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛

فضای مجازی ابزاری برای نفوذ دشمن به بافت فرهنگی جامعه است

مهدی پور عنوان کرد: بسیاری از مشکلات خانوادگی در اثر استفاده نابجا از فضای مجازی ایجاد می‌شود و دشمن هم از این مسئله برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد.
کد خبر: ۹۴۹۵۷۹۱
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، مهدی پور مسئول نظارت سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه(س)، ضمن اشاره به موضوع فضای مجازی بیان کرد: امروزه دستیابی به اطلاعات مورد نیاز ازطریق فضای مجازی به راحتی امکان پذیر شده است. این موضوع به بالا رفتن سطح دانش و انباشت اطلاعات منجر شده، اما عمل گرایی بسیار محدود است.فضای مجازی پرمخاطره و اجتناب ناپذیر است و وابستگی زیاد و عدم کنترل آن به آسیب های فردی و اجتماعی منجر می‌شود.

وی گفت: اغتشاشات اخیر با همه مشکلاتی که به وجود آورد، موضوعاتی را برای دست اندرکاران روشن نمود و وضعیت موجود را به خوبی ترسیم کرد. اکثر اغتشاشگران درگیر فضای مجازی و مسایل اخلاقی هستند که عامل اصلی آن فضای مجازی است. بسیاری از مشکلات خانوادگی در اثر استفاده نابجا از فضای مجازی ایجاد می‌شوند و دشمن هم از این مسئله برای رسیدن به اهداف خود بهره می برد.

مهدی پور با اشاره به آیه ۹ سوره شمس بیان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است: «قطعا رستگاری در تزکیه است.» تنها راه مقابله با آسیب ها و تهدید های فضای مجازی، رسیدن به رستگاری و عاقبت بخیری، تزکیه نفس و خودمراقبتی است. در آخرالزمان شرایط غبار آلود می شود و نگهداری دین بسیار سخت می شود. زمانی که مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیش می آید پایبند بودن به دین اسلام و اصل نظام، ایمان راسخ می طلبد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها