خبرهای داغ:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در بیانیه‌ ای اعلام کرد:

تذکر به مسئولین استان در خصوص التهاب اقتصادی اخیر بازار

این روزها در آستانه ورود به سال ۱۴۰۲ که مردم برای خریدهای نوروزی خود راهی بازارها می شوند؛ متاسفانه بازار درگیر تلاطم افسار گسیخته ای شده، که امان از آرامش روانی ملت شریف ایران بریده است.
کد خبر: ۹۴۹۵۶۴۸
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با صدور بیانیه‌ای خطاب به مسئولین استانی در مورد رسیدگی به التهابات اقتصادی اخیر بازار تذکر داد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم خراسان جنوبی
معاونت محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری
معاونت محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری
ریاست محترم کمیته اطلاع رسانی دولت در استان
نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی

این روز‌ها در آستانه ورود به سال ۱۴۰۲ هستیم، روز‌هایی که هر ساله زمزمه ورود به بهار طبیعت، بنا به آیین کهن ایرانیان، مردم نیز لباس نو تن کرده و راهی بازار‌ها شده تا برای ورود به سال جدید مایحتاج مورد نیاز خود را تهیه کنند.

امسال، اما متاسفانه بازار درگیر تلاطم افسار گسیخته‌ای شده، که امان از آرامش روانی ملت شریف ایران بریده است.

بدون شک بخش عمده این توطئه طراحی دشمنان معیشت و اقتصاد ملت بزرگ ایران است که این روز‌ها بیش از هر کس با تروریسم رسانه‌ای خود در حال بهره برداری از آن هستند، اما بنا به فرموده رهبر عزیزمان؛ مگس روی زخم می‌نشیند زخم را خوب کنید، زخم را نگذارید به وجود بیاید.

ما اگر مشکل داخلی نداشته باشیم، نه این شبکه‌ها می‌توانند اثر بگذارند، نه آمریکا می‌تواند هیچ غلطی بکند. ما مشکلاتمان را باید خودمان حل کنیم؛ مشکلات داخلی را باید حل کنیم، ضعف هایمان را باید حل کنیم؛ ما ضعف داریم.

شدیدترین بسامد این تلاطم بدون شک در زندگی مستضعفین جامعه ایجاد می‌شود که صاحبان اصلی این انقلابند.

بخشی از وضعیت فعلی اگر برآمده از ضعف مدیریت و اشکال در عمل ارکان اقتصادی دولت می‌باشد. پاسخگویی صادقانه به مردم شریف استان به عنوان خادمین آن‌ها در قالب برنامه‌های مختلف، از ضروریات برنامه این روز‌های نهاد‌های مذکور است که متاسفانه در این آشفته بازار فضای روانی جامعه، کمتر اثری از پذیرش قصور احتمالی در مدیریت بازار دیده می‌شود.

چنانچه این وضعیت ناشی از التهاب آفرینی دشمنان قسم خورده ملت ماست، لزوم حضور مسئولین مطلع بین توده مردم و دانشگاه‌ها و کاهش التهاب به وجود آمده جزو حتمیات وظایف حضرات عالی نسبت به فضای به وجود آمده است.

بحمدلله ابزار‌های فراوانی جهت مدیریت فضای روانی جامعه موجود می‌باشد، و اثرگذاری رسانه‌های دشمن با هزینه‌های نجومی، بدون ایجاد واکنش مناسب و درخور توسط مسئولینی که بار‌ها توصیه و ملزم به پاسخگویی و تبیین شده اند پذیرفتنی نیست.

ما معتقدیم نمایندگان محترم مجلس و مسئولین دولتی، در کنار وظیفه حل مساله مدیریت این بازار آشفته، در برابر افکار عمومی رها شده در هجمه خبر‌های بد رسانه‌ها مسئولند و باید در برابر خدای متعال و ملت شهیدپرور ایران در قبال انجام این مهم پاسخگو باشند.

 در شرایط فعلی حضور فعالانه مسئولین میان مردم، و تبیین علل وضعیت فعلی و قصور احتمالی، و مدیریت فضای روانی جامعه یکی از راه‌های بهبود اوضاع درحال حاضر می‌باشد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها