خبرهای داغ:
۹اسفند برگزار می‌شود

اولین رویداد تجاری سازی و سرمایه گذاری بر روی طرح‌های فناور با عنوان «تانا تا ثریا»

​مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) گفت: اولین رویدادتجاری سازی و سرمایه گذاری بر روی طرح‌های فناور با عنوان «تانا تا ثریا» ۹ اسفند ۱۴۰۱ به مدت یک روز در مجتمع غدیر بیرجند برگزار خواهدشد.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۴۳
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، «هادی ایمانی» مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا (ع) در جمع اصحاب رسانه در استان، اظهارداشت: اولین رویدادتجاری سازی و سرمایه گذاری بر روی طرح‌های فناور «تانا تا ثریا» 9 اسفند 1401 به مدت یک روز در مجتمع غدیر بیرجند برگزار خواهدشد.

وی بیان داشت: این رویداد بزرگ علمی به همت سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه خراسان جنوبی، پارک علم و فناوری استان، بنیاد ملی نخبگان منتای تعاون استان و با مشارکت استانداری و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاهی، پژوهشی و مجموعه‌های صنعتی به صورت جشنواره، مذاکرات مستقیم و نمایشگاه ارائه محصولات 24 طرح منتخب از 320 طرح رسیده به دبیرخانه منتا برگزار می‌شود.

ایمانی هدف از برگزاری این رویداد را سرمایه گذاری طرح‌های فناور که به سطح آمادگی بالای فناوری رسیده اند دانست و گفت: 17 شبکه ملی سرمایه گذار داخل و خارج از استان خراسان جنوبی در این رویداد حضور دارند.

وی افزود: نیاز‌های اولویت دارفناورانه صنعت در جهت حل آن‌ها به نخبگان، مخترعان، طراحان و دانشگاهیان نیز در این رویداد ارائه خواهد شد.

علم و فناوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار