خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا:

امروز دشمن در حوزه میدانی تنزل پیدا کرده است/باید با عملیات روانی دشمن آشنا باشیم

سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی گفت: ما در حوزه سپاه قرارگاه رسانه و کمیسیون عملیات روانی را برگزار می‌کنیم تا بتوانیم سیاستهای رسانه ای سپاه را دنبال کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۲۵
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

امروز دشمن در حوزه میدانی تنزل پیدا کرده است/باید با عملیات روانی دشمن آشنا باشیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه کارگاه توانمند سازی رسانه ای سپاه نینوا گفت: امروز دشمن در حوزه میدانی آنقدر تنزل پیدا کرده است که در خارج از کشور دست به سوی کسانی دراز کرده اند که از لحاظ سیاسی و اجتماعی هیچ جایگاهی ندارند ولی نکته بسیار مهمی وجود دارد که علیرغم این موارد رسانه بسیار قوی دارند.

وی افزود: ما در حوزه سپاه قرارگاه رسانه و کمیسیون عملیات روانی را برگزار می‌کنیم تا بتوانیم سیاستهای رسانه ای سپاه را دنبال کنیم.

حسینی تصریح کرد: این دوره به خاطر درک درست از مسائل رسانه ای ، آشنایی با عملیات روانی دشمن است و در این راستا به دنبال ارتقا ضریب نفوذ رسانه ای مان هستیم.

جانشین سپاه نینوا خاطر نشان کرد: ما در حوزه روابط عمومی و فضای مجازی وضعیت بسیار مناسبی را در داریم و برای تا اینکه در مقابل اقدامات رسانه ای دشمن بایستیم باید به یک رسانه جریان ساز برسیم و بتوانیم عملیات رسانه ای دشمن را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار