پیام تسلیت سردار موحد فرمانده سپاه استان قم در پی درگذشت جهادگر بسیجی «اسماعیل احمدی»

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم در پیامی درگذشت جهادگر بسیجی اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزرش و جوانان در حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۷۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵

پیام تسلیت سردار موحد فرمانده سپاه استان قم در پی درگذشت جهادگر بسیجی «اسماعیل احمدی »

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام فرمانده سپاه استان قم آمده است: خبر درگذشت جهادگر بسیجی اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان، که از جهادگران باسابقه و پر تلاش بوده است،  و خود سالیان سال در کسوت پاسداری قرار داشته است، در شب میلاد امام حسین (ع) و آستانه روز پاسدار موجب تاثر اینجانب شد.

سردار موحد افزوده است: خدمات ارزشمند این جهادگر در مناطق محروم و کم برخوردار قطعا توشه‌ای گرانبها برای آن مرحوم در پیشگاه خداوند منان خواهد بود و آثار همت جهادی ایشان در نقاط مختلف ایران عزیز - مانند روستاهای کم برخوردار بخش قمرود قم  - هیچگاه از ذهن مردم و دوستان این جهادگربسیجی نخواهد رفت.

وی در پایان بیان کرده است: از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر و بردباری خواستاریم.

گفتنی است: وزیر ورزش و جوانان پس از بازدید از طرح های ورزشی شهرستان رابُر با بالگرد به بافت وارد می شود و هنگام فرود در یک ورزشگاه دچار سانحه شد. اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش به علت شدت صدمه سانحه بالگرد فوت کرد.

وزیر ورزش به همراه دیگر مدیران این وزارتخانه در سایر استان ها و تهران به منظور شرکت در گردهمایی اختتامیه این مدیران در کرمان حضور یافته بودند و پس از آن به قصد بازدید از پروژه های شهرستان های رابر و بافت به این منطقه رفته بودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار