خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

آثار مکتوب با موضوع دفاع مقدس در گلستان به کتاب صوتی تبدیل می‌شود

سرهنگ پاسدار کاظمی گفت: نهضت تبدیل کتاب‌های منتشر شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به کتاب‌های صوتی آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۴۳
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

آثار مکتوب با موضوع دفاع مقدس در گلستان به کتاب صوتی تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ محمدرضا کاظمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای در دسترس قرار دادن آثار چاپ شده با موضوعات دفاع مقدس و ایثار و شهادت، زندگی‌نامه و وصیت‌نامه‌های شهدا و ... نرم‌افزار کاربردی حادم را در استان گلستان راه‌اندازی کردیم که تبدیل به یک الگوی کشوری شده است‌.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: یکی از اقداماتی که در قالب این نرم‌افزار پیگیری می‌کنیم تولید کتاب‌های صوتی و بارگذاری آن بر روی این نرم‌افزار است.

وی با بیان اینکه این بنیاد تیم توانمندی بری تولید محتوا دارد، گفت: چاپ و نشر کتاب، نیازمند هزینه زیادی است و با توجه به تعداد کتاب‌هایی که در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تالیف می‌شود این هزینه‌ها به مراتب بیشتر خواهد شد. در زمینه چاپ و نشر کتاب در موضوعات دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند همکاری دستگاه‌های فرهنگی هستیم.

کاظمی گفت: از ابتدای امسال نهضت تبدیل کتاب‌های مکتوب به کتاب‌های صوتی را در استان آغاز کردیم و از ۱۹۰ کتاب چاپ شده تا کنون ۵۴ اثر تبدیل به کتاب صوتی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به حجم زیاد برخی کتاب‌ها و نبود شرایط لازم برای تبدیل آن به کتاب صوتی، تولید پادکست از این کتاب‌ها را در دست اقدام داریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: در گام نخست تبدیل آثار مکتوب مربوط به یکصد شهید شاخص استان گلستان شامل سرداران و امیران و شهدای مدافع حرم به کتاب صوتی در اولویت قرار دارد.

وی همچنین اعلام کرد: تعداد ۳۰ کتاب صوتی در اپیزودهای مختلف در نرم‌افزار کاربردی حادم بارگذاری شده است و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. ضمن اینکه در روزهای آینده ۲۰ کتاب صوتی دیگر نیز در این نرم‌افزار بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار