خبرهای داغ:
فرمانده گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) خبر داد:

شرکت پایوران گردان به همراه خانواده در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات والفجر۸ روز حفاظت اطلاعات

به مناسبت سالروز عملیات والفجر۸ روز حفاظت اطلاعات، مراسم گرامی داشت روز حفاظت اطلاعات با حضور پایوران گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانوادهایشان در محل سینمای شهر دهاقان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۸۹
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی وتبلیغات لشکر۱۴ امام حسین (علیه السلام)، به مناسبت سالروز عملیات والفجر۸ روز حفاظت اطلاعات، مراسم گرامی داشت روز حفاظت اطلاعات با حضور پایوران گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) به همراه خانوادهایشان در محل سینمای شهر دهاقان برگزار شد.

فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج دهاقان ضمن خوش آمدگویی به همه حاضرین گفت: مام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه )فرمودند: همه احاد ملت باید یک عنصر اطلاعاتی باشند را آویزه گوش قرار داداه و با ارسال کوچکترین اخبار در مورد دشمن وعواملش وظیفه خود را در این زمینه انجام دهیم و ما باید امانت دار باشیم و اسلام را حفظ کنیم.

در ادامه سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به ایراد سخنرانی پرداخت وگفت: معمولا در دستگاههاي‌ اطلاعاتي‌ دنيا، مجموعه‌ اي‌ از افراد وجود دارند كه‌ به‌ خاطر تكيه‌ بر اقتدار اطلاعاتي‌ خود، طغيان‌ و فساد مي‌كنند، خوشبختانه‌ در دستگاه‌ اطلاعاتي‌ كشور ما خصوصيتي‌ وجود دارد كه‌ بسيار اميدبخش‌ است‌،بحمدالله‌ ايمان‌ و تقوا و توجه‌ به‌ وظيفه‌ و رعايت‌ حق‌، جزو اصول‌ تعليماتي‌ دستگاه‌ اطلاعاتي‌ ماست‌; حتي‌ از بسياري‌ از ديگر دستگاههاي‌ اجرايي‌، اين‌ روحيه‌ قويتر است‌. طبيعي‌ است‌ كه‌ اين‌ دستگاه‌، كارآمدتر از مراكز اطلاعاتي‌ دنيا باشد.

وی تصریح کرد؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخشی از سخنان خود، حفاظت اطلاعات را ایمنی بخش نیروهای مسلح و مسئولیت آن را سنگین، افتخارآمیز و همراه با شرف و منزلت میداند و تأکید کردند: از دیدگاه اسلام، نیروهای مسلح، مجموعه‌ای مکانیکی و همچون یک ماشین بی‌اراده نیستند، بلکه سازمانی انسانی و دارای مجموعه‌ای از عقل و خرد، عزم و اراده و تصمیم، و ایمان و عواطف است.، بدون امنیت یک کشور در همه ی عرصه ها دچار مشکل است.

لازم به ذکر است که در ادامه مداح اهل‌بیت قائمی نیا به مدیحه سرایی پرداخت

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار