معاون هماهنگ کننده سپاه استان خبرداد؛

اعزام 320نفر از دانش آموزان چهارمحال وبختیاری به اردوی راهیان نور

معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) گفت: بعد ازایام کرونا تعداد 320 نفر از دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در قالب اردوی راهیان نور عازم کربلای ایران شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۸۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در حاشیه آغاز اردوهای راهیان نور از اعزام کاروان های زائران کربلای جنوب ومناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس از استان چهارمحال و بختیاری  خبرداد.

جمشیدی افزود: با همکاری آموزش و پرورش استان و بعد ازایام کرونا اولین کاروان زائران سرزمین نور متشکل از 320 نفر از دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری به مدت چهارروز به مناطق عملیاتی  دفاع مقدس در جنوب غرب  کشور(خوزستان) اعزام شدند.

 وی گفت: این دانش آموزان در طول سفر خود از مناطق مختلف دهلاویه، هویزه، مناطق اروند و ... بازدید خواهند کرد و پس از چهارروز با ره ‌توشه عبادی به استان چهارمحال و بختیاری  بر می‌گردند.

 حسین امیریان، مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه اعزام دانش آموزان به این اردوی زیارتی اظهار کرد: طبق برنامه‌های صورت گرفته با همکاری سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام) استان همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام) شاهد اعزام 320نفر از دانش آموزان استان به کربلای ایران هستیم.

وی بیان کرد: این اردوی زیارتی زمینه ای است برای آشنایی نسل جوانمان با کربلای ایران با سرزمینی که خون بهترین فرزندان بر خاک گرم آن ریخته شد، این برنامه‌ها و این اردوها زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی استعداد‌های خوب دانش‌آموزان و آشنایی آنان با سیره شهدا می‌باشد.

 امیریان در پایان از همراهی کسانی که برای این اردو همراهی کردند تشکر کرد و گفت: از سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) استان و همکارانمان درسه شهرستان و روسای ادارات و مدیران محترم آموزشگاه‌ها صمیمانه سپاسگذارم و امیدوارم این اردو به خوبی برگزار شود و البته همه پیش بینی‌ها به لطف خدا انجام شده و شاهد اردوی خوبی خواهیم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار