خبرهای داغ:
معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین:

پیشرفت کار بنیاد تعاون بسیج مشروط به داشتن روحیه جهادی و گفتمان انقلابی است / فعالیت های ما بر پایه مشارکت های مردمی خواهد بود

سردار بابایی گفت: رویکرد بنیاد تعاون بسیج جدا از گفتمان و فرهنگ بسیج نیست و روحیه جهادی و گفتمان انقلابی میخواهد چراکه همه ما باور داریم جز با نگاه جهادی نمیتوان به مردم خدمت کرد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۷۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

پیشرفت کار بنیاد تعاون بسیج مشروط به داشتن روحیه جهادی و گفتمان انقلابی است / فعالیت های ما بر پایه مشارکت های مردمی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار بابایی معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای راهبردی بنیاد تعاون بسیج استان گفت: چند سالی است که کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار گرفته لذا باید با این نگاه پیش برویم که در یک شرایط جنگی قرار داریم.

وی افزود: رویکرد بنیاد تعاون بسیج جدا از گفتمان و فرهنگ بسیج نیست و روحیه جهادی و گفتمان انقلابی میخواهد چراکه همه ما باور داریم جز با نگاه جهادی نمیتوان به مردم خدمت کرد.

بابایی اظهار داشت: بنیاد تعاون بسیج دنبال پایدارسازی خدمات به بسیجیان است و سبک کار ما با بنیاد های دولتی و غیردولتی متفاوت است لذا فعالیت های ما برپایه اصل مشارکت مردمی خواهد بود.

معاون توانمندسازی بنیاد تعاون سازمان بسیج مستضعفین  تصریح کرد: راهبرد بنیاد تعاون ، بسیج کردن مردم و دیگر نهاد ها ، بنیاد ها و سازمان ها برای مشارکت در فعالیت های خدماتی برای مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار