نماینده ولی‌فقیه در فراجا در جمع خانواده های قرآنی نیروی انتظامی:

تربیت انسان‌های بر مدار جامعه مطلوب، با تمسکِ به قرآن/یوم‌الله ۲۲ بهمن، سرآغاز عنیت یافتن قرآن کریم است

نماینده ولی‌فقیه در فراجا، گفت: قرآن می‌تواند جامع‌پذیری را بسط دهد و انسان‌های بر مدار جامعه مطلوب تربیت کند. سبک زندگی خانوادگی و اجتماعی باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد طلاق و سایر آسیب‌های اجتماعی نباشیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۹۳
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خانواده‌های کارکنان و بانوان شاغل فراجا که در محل هتل پارس مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم در ماه رجب، ماه ریزش رحمت الهی و تقارن این ایام با بهمن ماه و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کنار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در فراجا و رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: ماه عینیت یافتن قرآن کریم در این جمع نورانی که با قرآن کریم مأنوس هستیم سخن گفتن از اهمیت و آشنایی با قرآن زیره به کرمان بردن است، اگر سخنی در این باب گفته می‌شود، در حقیقت می‌خواهند جایگاه و شأن شما قرآنیان را بیان کنند، لذا همگان می‌دانیم ارزش و جایگاه قرآن چیست.

وی با اشاره به برپایی جشن های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و حضور میلیونی ملت غیور ایران در راهپیمایی اخیر، ابراز کرد:  یوم‌الله ۲۲ بهمن، سرآغاز عنیت یافتن قرآن کریم است، وصیت‌نامه سیاسی-الهی امام(ره)، فشرده قرآن کریم و روایات اهل‌بیت است، لذا اگر بخواهیم محتوای قرآن و روایات را دریافت کنیم، باید به وصیت‌نامه سیاسی-الهی امام(ره) مراجعه کنیم.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی ایران بخواهد بر مسیر نورانی خود به اهداف عالی برسد، راهی جز تمسک به قرآن و عمل به آن ندارد، لذا اگر بخواهیم یک ملت سرنوشت‌ساز، تاریخ‌ساز و الگو برای جهانیان باشیم، راهی جز تمسک به قرآن نیست.

نماینده ولی‌فقیه در فراجا و رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: قرآن بنا بود انسان‌هایی در تراز حکومت اسلامی پرورش دهد، تا جامعه‌ای بر اساس قرآن و نظام سیاسی برآمده از قرآن ایجاد کند، لذا تا روزی که اداره اجتماع در کشورهای اسلامی بر اساس قرآن نباشد، ولو بهترین قرآن‌های جهان را چاپ کنند، آن جامعه قرآنی نیست و این کتاب آسمانی در آن جامعه مهجور است.

ادیانی افزود: این دانش‌آموختگان قرآن کریم هستند که می‌تواند بار اداره جامعه را بر دوش بکشند، لذا اگر بخواهیم نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی داشته باشیم، باید مجموعه کارکنان و خانواده آنان را، براساس نیاز و مقتضیات جمهوری اسلامی تربیت کنیم. قرآن‌ باید محور برنامه‌های انتظامی، هدایت برنامه‌های انتظامی، تعامل فرماندهان و فرمانبران و زندگی خانوادگی کارکنان قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار