پیکر پاک جانباز شهید در مشهد تشییع شد + (عکس)

پیکر جانباز سرافراز ۷۰ درصد "حسین نیازی خاتون‌آباد" در مشهد تشییع و در جوار یاران شهیدش به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۶۴۱
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جانباز ۷۰ درصد حسین نیازی که از ناحیه یک چشم نابینا و نیز قطع نخاع بو دیروز پس از سال‌ها تحمل درد و رنج مجروحیت به فیض شهادت نایل آمد.

پیکر مطهر این جانباز شهید صبح امروز از حسینیه پیروان نبوی در خیابان نواب صفوی مشهد به سمت حرم امام علی بن موسی الرضا (ع) تشییع و پس از طواف و اقامه نماز در حرم رضوی، در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) به خاک سپرده شد.


حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی حسن زاده نامقی مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی طی پیامی شهادت این جانباز ۷۰ درصد را تبریک و تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

شهید «حسین نیازی خاتون‌آباد» فرزند خداداد در اول فروردین ماه ۱۳۴۹ در مشهد چشم به جهان گشود و در دهم اردیبهشت ماه ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۱۰ از ناحیه چشم و نخاع کمر مجروح که پس از سال‌ها تحمل مجروحیت صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده ۱۷ هزار و ۳۵۷ شهید، ۵۱ هزار و ۴۰۰ جانباز و سه هزار و ۳۹۶ آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار