خبرهای داغ:
فیما بین بسیج سازندگی کشور و استانداری خراسان جنوبی انجام شد:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح‌های خراسان جنوبی توسط بسیج سازندگی

کارگروه استانی هماهنگی، پشتیبانی و نظارت براجرای طرح‌های بسیج سازندگی، تفاهم نامه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی، آبخیزداری، احیای قنوات و... توسط جهاد سازندگی در خراسان جنوبی به امضا رسید.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۶۸
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در جلسه کارگروه استانی هماهنگی پشتیبانی و نظارت براجرای طرح‌های بسیج سازندگی، از سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، توسط استاندار خراسان جنوبی به واسطه اقدامات مفیدی که در خصوص اجرای طرح‌های بسیج سازندگی در خراسان جنوبی انجام گرفته تقدیر شد.

همچنین در این برنامه تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی کشور و استانداری خراسان جنوبی برای هماهنگی هر چه بیشتر طرح‌های مورد نظر مبادله شد.


در قالب این تفاهم نامه قرار است طرح‌های مختلفی در حوزه‌های محرومیت زدایی، آبخیزداری و آبخونداری، احیای قنوات، آبرسانی به روستا‌ها و... با مشارکت سازمان جهاد سازندگی کشور و استانداری خراسان جنوبی اجرا شوند.

 

اجرای طرح آبرسانی به ۱۲۲ روستای استان

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی در کارگروه هماهنگی و پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی استان بیان داشت: در یک سال گذشته تعداد روستا‌هایی که در برنامه آبرسانی قرار دارند، از ۴۹  به ۱۲۲ مورد افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که در متمم اجرای طرح آبرسانی روستایی باید همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار آبرسانی شود، تصریح کرد: مهمترین مشکل در این خصوص پِرت آب است که سبب هدر رفت ۳۰ درصد آب شرب در استان می‌شود.

معاون استاندار تصریح کرد:  محلات عشایری یکجا نشین در راستای اجرای این طرح آبرسانی می‌شوند، اما عشایر کوچ رو فعلاً در برنامه آبرسانی نیستند.

عباس زاده از هر یک از فرمانداران شهرستان‌های خراسان جنوبی خواست یک طرح عملیاتی برای ارائه به رئیس سازمان جهاد سازندگی کشور مطرح کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار