با حضور معاون مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی برگزار شد:

اولین کنگره زنان تاثیرگذار شهرستان خلیل آباد + (عکس)

اولین کنگره زنان تاثیرگذار خلیل آباد با حضور فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه، معاون مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری، فرمانده ناحیه مقاومت در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۰۲
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،اولین کنگره زنان تاثیرگذار خلیل آباد با حضور فرماندار، نماینده مجلس، امام جمعه، معاون مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی، فرمانده ناحیه در مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

درابتدای این مراسم، تاجری مقدم مشاور فرماندار در امور بانوان و مسئول کمیته امور بانوان ستاد دهه مبارک فجر با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که دنیای غرب با کلیدواژه زن، جنگ شناختی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته تا با خیال خود دنیا را در تحریم و ظلم نسبت به ملت ایران همراه کند برگزاری این کنگره های زنان تاثیرگذار، کنشگری هوشمندانه و موثری برای مقابله با کودتای رسانه ای دشمنان ایران است.

وی به استمرار برگزاری کنگره بصورت تخصصی در حوزه های مختلف در اینده اشاره نمود و در گزارشی فعالیت های حوزه بانوان شهرستان را که منجر به مقام برتر دراستان خراسان رضوی شده است ارائه داد.

در ادامه این کنگره تعداد ۱۱ نفر از نمایندگان بانوان در حوزه‌های ایثارگران، فرهنگیان، کارآفرینان، هنرمندان، فعالین اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی مطالبی را بیان داشتند و به پیشرفت ها و تحولات بانوان بعد از انقلاب و وضعیت شهرستان در حوزه مربوطه و مطالبات خود پرداختند.

همچنین مهندس یاوری فرماندار شهرستان با تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از حضور بانوان به موارد مطرح شده توسط نمایندگان حوزه های مختلف پاسخگویی نمودند.

وی افزود: بانوان با حضوری ایثارگرانه در صحنه های مختلف بار دیگر بر شایستگی های خود جهت حضور در عرصه های  مختلف تاکید دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار