خبرهای داغ:
تقدیر از لبیکی دوباره:

پیام فرمانده سپاه ناحیه دامغان از حضور مردم شهرستان در راهپیمایی ٢٢ بهمن

دامغان_ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۴۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ محمد حسین تقی‌پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی از حضور حماسی و شکوهمند مردم شهرستان دامغان در راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و سپاس خداوند متعال را که در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم بصیر شهرستان دامغان با عزمی راسخ و با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن زیباترین جلوه‌های قدرت لایزال الهی را به رخ جهانیان کشیدند و پایبندی خود را به آرمان‌های امام راحل و شهدا و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری بار دیگر به اثبات رساندند.

علی رغم خیال خام دشمنان انقلاب اسلامی ایران، در راهپیمایی ٢٢ بهمن برگ زرین و زیبنده دیگری بر اوراق سراسر صلابت و اقتدار کشور افزوده شد تا دنیا بداند که مردم با حضور آگاهانه خود به ویژه نسل جدید انقلاب، با بصیرت و منسجم‌تر از همیشه در میدان ایستاده و با شور و شعور بر ادامه مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی پافشاری می کنند.

اینجانب متواضعانه و با تمام وجود پروردگار را سپاس می گویم و از شما مردم بصیر و همیشه در صحنه شهرستان دامغان کمال تقدیر و تشکر را دارم و پیروزی همگان را در گذرگاه حصول به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

سرهنگ محمد حسین تقی‌پور
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار