خبرهای داغ:
امام جمعه بندر ترکمن:

ایران تهدیدات را به فرصت طلایی تبدیل می کند/دشمن با جنگ شناختي ميخواهد جاي جلاد و مظلوم را عوض كند

حجت الإسلام والمسلمین منصوری گفت: امروز جوانان ما با تکیه بر علم وفناوری به درجات بزرگی از رشد و پیشرفت در جامعه رسیدند به نحوی که زبانزد سایر کشورها در جهان شدند.
کد خبر: ۹۴۹۲۱۱۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

ایران تهدیدات را به فرصت طلایی تبدیل می کند/دشمن با جنگ شناختي ميخواهد جاي جلاد و مظلوم را عوض كند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندرترکمن در جمع مردم ولایتمدار شهرستان آق قلا با اشاره به موقعیت وجایگاه ویژه ایران در منطقه و  جهان گفت: امروز کشور ما در موقعیت و جایگاه ویژه ای در جهان قرار دارد به نحوی که از لحاظ علمی،نظامی وسیاسی دشمنان خود را در عرصه های گوناگون به زانو درآورده است واین حاکی از اقتدار وعزت نظام اسلامی است.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که از طریق تحریم وترور نمی تواند به اهداف خود برسد چرا که  ایران اسلامی این تهدیدات را به فرصتهایی ممتاز وطلایی در کشور تبدیل کرد که امروز جوانان ما با تکیه بر علم وفناوری به درجات بزرگی از رشد و پیشرفت در جامعه رسیدند به نحوی که زبانزد سایر کشورها در جهان شدند.

وی اظهار داشت:ملتهای مسلمان باید با حفظ اتحادو همدلی خو د در برابر دشمنان اسلامی همچون یدی واحد شوند تا زورگویان وسلطه گران جهانی را با ایستادگی خود به زانو در آورند لذا این اتحاد در جوامع اسلامی باید همچنان تداوم یابد.

حجت الاسلام منصوری افزود: اتحاد بیشتر مسلمین موجب نقش برآب شدن  نیرنگهای دشمنان می شود لذا باید قدر امام و رهبری را بدانیم ،سنگر ها را فراموش نکنیم و حرف ولایت را همواره آویزه گوش کنیم چرا که به گفته امام خمینی هیچگاه نباید به دشمن اعتماد کرد ، دشمني كه امروزه از هر طريقي كه بتواند ميخواهد به نظام اسلامي ظربه بزند و با راه اندازي جنگ شناختي ميخواهد جاي جلاد و و مظلوم را عوض كند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار