خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

با حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان خواهیم زد/نباید به دشمن اجازه فتنه انگیزی را بدهیم

سرهنگ علی دیلم کتولی گفت: دشمن قصد دارد به هر شکل ممکن مردم را در خانه بنشاند تا مردم در راهپیمایی شرکت نکنند اما قطعا با تصمیم انقلابی و حضور گسترده مردم دشمن سیلی محکمی خواهد خورد.
کد خبر: ۹۴۹۱۰۲۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

با حضور در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان خواهیم زد/نباید به دشمن اجازه فتنه انگیزی را بدهیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ یادواره شهدای هنرمند شهرستان گرگان و سالگرد شهید ابراهیم هادی با سخنران سرهنگ پاسدار علی دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا برگزار شد.

سرهنگ پاسدارعلی دیلم کتولی در این مراسم گفت: ما باید مراقب باشیم تا در محاسبات و تصمیم گیری در مقابل دشمن دچار تزلزل و کوتاهی نشویم، بهترین فرصت برای برهم زدن نقشه های دشمنان جمهوری اسلامی همین 22 بهمن و شرکت در راهپیمایی است چون دشمن آن را رصد میکند و میبیند.

وی افزود: دشمن قصد دارد به هر شکل ممکن مردم را در خانه بنشاند تا مردم در راهپیمایی شرکت نکنند اما قطعا با تصمیم انقلابی و حضور گسترده مردم دشمن سیلی محکمی خواهد خورد.

دیلم کتولی اظهار داشت: ما نباید به دشمن اجازه بدهیم تا فضا را مناسب فتنه انگیزی ببیند، اینکه دشمن میاید و برای برهم زدن امنیت کشور ما نقشه میکشد یعنی ما در بازدارندگی دچار نقص هایی هستیم.

فرمانده سپاه گرگان خاطر نشان کرد: باید به جوانانمان توصیه کنیم تا تاریخ 44 ساله انقلاب اسلامی و تاریخ حکومت طاغوت را مطالعه کنند تا واقعیت هارا ببیند و قضاوت کنند.

وی بیان داشت: در خواندن تاریخ نقش نویسندگان نقش مهم و به خصوصی است، کتاب باید جوری نوشته شود که مخاطب را جذب و اقناع کند.

دیلم کتولی اذعان داشت: دشمن برای کلمه به کلمه انقلاب و دین ما برنامه ریزی و نقشه کشی میکند و علاوه بر اینکه خودش به میدان میاید برخی خودی هارا هم متاسفانه همراه خود میکند و از آنها برای ضربه به انقلاب سواستفاده میکند.

وی در پایان گفت: اگر سال 57 انقلاب پیروز شد به این جهت بود که همه پای کار بودن و یک دل برای پیروزی انقلاب تلاش میکردند اما متاسفانه امروزه مشاهده میشود گاهی برخی از مسئولین از مسئولیت ها شانه خالی میکنند و از خود رفع تکلیف و میدان را خالی میکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار