خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

نقاط قوت نظام اسلامی را به رخ دشمن بکشید/ تهاجمی عمل کردن در جنگ روایت ها رسالت جهادگران سایبری است

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، برجسته کردن نقاط قوت جمهوری اسلامی و برجسته کردن نقاط ضعف دشمن را رسالت جهادگران سایبری دانست و گفت: در جنگ رجز خوانی‌ها و روایت ها در مقابل دشمن منفعل نباشید تهاجمی عمل کنید و قبل از اینکه دشمنان به میدان جنگ بیایند به آنان حمله کنید.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۷۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی صبح امروز ۲۰ بهمن در همایش مجاهدان سایبری اظهار داشت: فضای مجازی و اهمیت زمان برای انتشار سریع اخبار و صحت اخبار بسیار مهم است فضای مجازی بسیار خطرناک شده اگر مدیریت و کنترل شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی برای ما منافع دارد در صورتی که مدیریت و کنترل شود افزود: اگر ما بخواهیم فضای مجازی را مدیریت و کنترل کنیم همه باید بسیج شویم و مثل دوران دفاع مقدس این را قبول کنیم که دشمن بخشی از خاک مجازی جمهوری اسلامی را تصرف کرده است.

خسروی خاطرنشان کرد: اگر ما بخواهیم زمین مجازی را از دشمن پس بگیریم و مثل دوران دفاع مقدس یک وجب از خاک مجازی مثل خاک جغرافیایی در دست دشمن نباشد همه باید بسیج شویم و سرلوحه تلاش ما جهاد تبیین باشد.

وی با تاکید بر اینکه به خصوص در عرصه جهاد تبیین کوتاه نیاییم چند توصیه به فعالان عرصه فضای مجازی ارائه کرد و افزود: کار تیمی و تشکیلاتی انجام دهید جزیره‌ای عمل کردن دیر و با آثار کم جواب میدهد. برای تولید فیلم، تولید آثار و پاسخ به شبهات نیاز به تیم شدن و کار گروهی و تشکیلاتی است، چون میدان وسیع است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر جهاد تبیین را جدی نگیریم جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند. حضرت زینب سلام الله علی‌ها و امام سجاد علیه السلام که جهاد تبیین را به درستی انجام دادند والا در دوران جنگ روایت‌ها قضایا را برعکس جلوه می‌دهند.

وی ابراز داشت: دشمنان قرآن را آتش میزنند، چون اگر قرآن محور سیاست در جهان اسلام قرار بگیرد همه دنیا زیر سایه قرآن می‌آیند قرآن دیدگاه‌هایی برای اداره جامعه دارد پس باید منابع شما موثق باشد فاسق اگر خبری داد در مورد آن تحقیق کن و تا اطمینان نداری تبلیغ نکن.

خسروی، برجسته کردن نقاط قوت جمهوری اسلامی و برجسته کردن نقاط ضعف دشمن در عرصه رسانه و فضای مجازی را رسالت دیگر جهادگران سایبری دانست و افزود: وقتی در بعد نظامی بر علیه جمهوری اسلامی، آمریکایی‌ها تهدید می‌کنند که گزینه نظامی روی میز است نقاط قوت ۴۴ ساله ایران را به رخ شان بکشید.

وی با تاکید بر اینکه جنگ رجز خوانی‌ها و روایت هاست گفت: در مقابله با دشمن منفعل نباشید تهاجمی عمل کنید قبل از اینکه دشمنان به میدان جنگ بیایند به آنان حمله کنید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود گرانی‌ها و بیکاری، نقاط قوت را ببینید و از فضای مجازی برای برجسته سازی آن‌ها استفاده کنید.

وی در پایان با بیان اینکه توهینی فرانسوی‌ها به مقام معظم رهبری کردند برای اینکه بیش از همه در جهان اسلام رهبری انقلاب تاثیرگذاری دارد و نوک حمله دشمن هم به سمت ایشان است عنوان کرد: چهارمین توصیه ام استفاده از شیوه‌های تاثیرگذاری است. با شیوه‌های متفاوت در فضای مجازی از رهبر انقلاب به صورت غیرمستقیم دفاع کنید از زبان اشخاصی که غیر مسلمان اند ایشان را به خوبی معرفی می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار