جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) تشریح کرد:

برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۷ روستای محروم خراسان رضوی

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا علیه‌السلام و مسئول بسیج سازندگی این سپاه گفت: مراسم اعتکاف در ۱۷ روستای محروم خراسان رضوی با اولویت دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند،برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۳۷
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

به گزارش برگزار بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۷ روستای محروم خراسان رضوی با اولویت دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند، اظهارکرد: مراسم اعتکاف برای ۳۵۰ نفر از دانش آموزان مناطق محروم که در ۱۷ روستای تحت پوشش برنامه‌های فرهنگی این قرارگاه از جمله شهرستان‌های زاوه، خواف، تایباد و سرخس برگزار شد.

 جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی و مسئول بسیج سازندگیسپاه امام رضا (ع)، افزود: اعزام روحانیون جهت برگزاری مراسمات اعتکاف، دعوت از سخنرانان جهت برنامه های فرهنگی و تهیه سحری برای معتکفین از دیگر برنامه های این قرارگاه در مناطق محروم بوده است.

کوکبی، ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته برای زوج‌های جوانی که مشکلاتی داشته‌اند برگزاری اردوی‌های فرهنگی به مشهد مقدس و در حاشیه آن برگزاری کارگاه‌های مشاوره با حضور کارشناسان مجرب بوده که در این طرح ۹۰ درصد زوجین به زندگی برگشته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار