خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اتحادیه طلاب آمریکایی مقیم قم:

انقلاب اسلامی ایران جهان را بیدار و بر افکار و عقاید اثرگذار است

شاهرود_ بوبکر صلاتی از نیجریه گفت: این انقلاب اسلامی هر چند با دشمنان زیادی روبرو هستند، اما به فضل الهی و وعده‌های قرآنی زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۲۵
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

انقلاب اسلامی ایران جهان را بیدار و بر افکار و عقاید اثرگذار استبه گزارش خبرنگار بسیج، بوبکر صلاتی معاون فرهنگی اتحادیه طلاب آمریکایی مقیم قم از کشور نیجریه در هشتمین یادواره شهدای انقلاب اسلامی شهرستان شاهرود در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام این شهر با بیان اینکه قبل از انقلاب دو ابرقدرت شرق و غرب در عالم وجود داشت که با پیروزی انقلاب اسلامی، این هژمونی جهانی دچار تغییر گردید، افزود: امام راحل با بنیانگذاری انقلاب اسلامی، ایدئولوژی جدیدی در جهان بنا نهاد که بر اذهان عمومی اثر گذاشت.
او با بیان اینکه در نیجریه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک مسلمان هم نبود، گفت، اکنون قریب به ۱۵ میلیون شیعه در نیجریه زندگی می‌کنند و شیخ زکزاکی رهبر شیعیان این کشور با هدایت خود و الگوگیری انقلاب اسلامی این رشد را در این کشور سبب شد.
معاون فرهنگی اتحادیه طلاب آمریکایی مقیم قم با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام در این کشور تلاش داشتند مانند انقلاب اسلامی، با زور این نفوذ انقلاب را در نیجریه مهار کنند، اظهار کرد: آن‌ها حسینیه بقیه الله را خراب و سه فرزند شیخ زکزاکی را شهید و ایشان را هم زخمی کردند و ایشان الان نیاز به مداوا دارد و پاسپورت ایشان را گرفتند و نمی‌گذارند از کشور خارج شود که امیدواریم با انتخابات ریاست جمهوری پیش رو فردی بیاید که آزادی بیشتری برای شیعیان رقم بخورد.
او با اشاره به گروه بوکوحرام گفت: معنی این کلمه یعنی حرام است فرقه‌های جدید و آن‌ها توسط استکبار جهانی برای امیال خودشان در این کشور ایجاد شده و با دیدگاه سلفی و وهابی تلاش می‌کند.
او با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران، جهان را بیدار و بر باور‌های و اذهان جهان اثرگذار شد، افزود: این انقلاب اسلامی هر چند با دشمنان زیادی روبرو هستند، اما به فضل الهی و وعده‌های قرآنی زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) خواهد بود.
در این مراسم کربلایی رضا عرب مرثیه سرایی و حجت‌الاسلام حضوری امام جماعت مسجد خیرمقدم و کلیپ‌های نیز در گرامیداشت دهه فجر پخش شد.
این مراسم به یاد شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهیدان ناصر بیاری، اسحاق احسان فر، سیدجعفر میرغفوریان، میرآخوری و کریمی به همت پایگاه امام جعفر صادق علیه السلام حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص)، امام جماعت و هیأت امنا مسجد و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها