خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی:

اندیشه اسلامی در تقابل با جریان مادی گرایی و لیبرال سرمایه داری/جهاد تبیین عامل پیروزی ما در جنگ ترکیبی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اصل مهمی که امام برای ما ترسیم کردند ضدیت با استکبار و استعمار بود گفت: امام خمینی رحمة الله علیه، انقلاب را از حلقوم استکبار و کفتار‌های عالم بیرون کشید در تقابل با جریان مادی گرایی و لیبرال سرمایه داری، جریان اندیشه اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۱۴
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام کمالی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان در سالروز رحلت حضرت زینب سلام الله علی‌ها و چهلمین روز تدفین شهید گمنام در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات در استانداری با اشاره به اصولی که امام عظیم الشأن برای ما به اثبات می‌رسانند اظهار داشت: اولین اصل اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکایی است اسلام آمریکایی اسلام سکولار‌ها و متحجرین است.

وی عنوان کرد: امام در واقع با آن روح خرد ورزی خودشان که برگرفته از فقه اصیل ایشان بود توانست تصویری از اسلام و مسلمانی را ارائه دهد که از کج اندیشی‌ها و گوشه نشینی‌های اهل تحجر بدور باشد و از طرفی خطر غلتیدن در دامن سکولار‌ها را از اسلام به دور کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان افزود: امام توانست اسلامی را به دنیا ارائه دهد که بگوید فقه ما فقه پویا است فقه ایستا نیست این اصول را اگر توانستیم حاکم کنیم در دهان کسانی می‌زنیم که می‌گویند قرن ۲۱ هست و اسلام امروز جوابگوی نیاز‌ها نیست در صورتی که اسلام مبتنی بر درک شرایط زمان و مکان است.

وی با بیان اینکه اصل بعدی که امام برای ما ترسیم کردند ضدیت با استکبار و استعمار بود گفت: امام خمینی رحمة الله علیه انقلاب را از حلقوم استکبار و کفتار‌های عالم بیرون کشید و ما باید قدر این نظام را بدانیم. در تقابل با جریان مادی گرایی و لیبرال سرمایه داری، جریان اندیشه اسلامی است این تقابل وارد دهه پنجم در انقلاب اسلامی شده است و ما باید ببینیم کجای کار قرار داریم.

حجت الاسلام کمالی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، دکترین امام، خون شهدا و روشنگری زینب گونه مردمی اکنون که با تحریف در جنگ روایت‌ها روبه رو هستیم همچون دوران امام حسین علیه السلام هر روز را عاشورا و هر مکان را کربلا می‌دانیم. دشمن دست بردار نیست و در این تقابل و پیچ تاریخی هستیم برگ برنده دست ما است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه اطلاعاتی آمریکا سند استراتژی آمریکا را نوشتند که در سال ۲۰۲۵ باید خود را به دنیا ثابت کنیم تا ماندگار شویم امریکایی‌ها اذعان دارند امروز ایران با کلیدر‌هایی که در منطقه ایجاد کرده توانسته خودش را در رقابت جهانی در بین کشور‌های مستقل و مقتدر قرار دهد که این شکوه ملت مقاومت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا علیه السلام استان گفت: انقلاب اسلامی در حال تکثیر شدن است آمریکایی‌ها برای اینکه بتوانند نظم نوین جهانی تشکیل دهند در سراسر عالم مهره چینی کردند، اما ایران زیر صفحه شطرنج بین‌الملل زده است و ما امروز توانستیم به برکت دکترین حضرت امام، اصول حاکم بر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه مدلی را به دنیا ارائه کنیم که کشور‌ها مستقل و سلطه ناپذیر باشند و این برای آمریکایی‌ها واقعاً سخت است.

وی بیان کرد: دوره غلبه مستضعفین بر مستکبرین عالم است در قرآن آمده اراده خداوند تحقق می‌یابد امروز توانستیم به جایی برسیم این انقلاب در زمین، آسمان و دریا داد سنتکام را دربیاورد.

حجت الاسلام کمالی اظهار داشت: با جهاد تبیین مواظبت کنید چهره کریه جنود در دوران پهلوی را بزک نکنند. ما به درستی تبیین نکردیم دشمن می‌گوید انقلاب ناکارآمد است در عرصه علمی دستاورد‌های ما در حوزه نظامی، هوافضا و پهپادی و در زمین نیز از موشک‌های بالستیک ساخته دست نخبگان جوان و شهیدانی، چون شهید طهرانی مقدم بهره می‌بریم که این شکوه را جوانان باور نمی‌کنند.

وی ادامه داد: دشمن جرأت راه انداختن جنگ بر علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارد، چون موشک‌های ما مستقر هستند و قدرت بالستیک و هایپرسونیک چنان است که قادریم اسرائیل را با یک دستور با خاک یکسان کنیم. به فضل خداوند دست برتر را حزب الله دارند و پیروز میدان هستند و دشمن که می‌خواهد هر پروژه‌ای که عامل عزت ایران است را از بین ببرد امروز مرز ملت مقاومت را می‌زنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با بیان اینکه عامل مهم اقتدار نظام ولایت فقیه و قرآن کریم است افزود: از معجزه قرآن است که این مستکبران را امروز سرجایشان نشانده ایم که دائماً در حال جنگ با ما هستند، چون در عرصه جنگ نرم موفق نبودند جنگ ترکیبی و هیبریدی را از ۷ محور بر علیه ما به راه انداختند.

وی در پایان بیان کرد: ما تنها کشوری هستیم که گرفتار هفت جنگ هم افزا هستیم و در صورتی موفق می‌شویم که در حوزه شناختی جوانان، نخبگان و مردم ما کم نیاورند جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین با این فوریت و عینیت بر عهده ما قرار گرفته است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها