خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان بندر ترکمن:

موقعیت ایران در خلیج فارس غرور آفرین است/ دشمنان دستاورد های انقلاب را وارونه جلوه می دهند

حجت الاسلام منصوری گفت: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب دستاوردهای بزرگی بدست آورد اما دشمنان تلاش می کنند هم چیز را وارونه جلوه دهند.
کد خبر: ۹۴۸۹۷۶۸
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

موقعیت ایران در خلیج فارس غرور آفرین است/ دشمنان دستاورد های انقلاب را وارونه جلوه می دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام محمدصالح منصوری  در آئین متمرکز افتتاح پروژه‌های شهرستان بندر ترکمن اظهار کرد: در طول ۴۴ سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد، دشمنان تلاش همواره تلاش دستاوردهای انقلاب را وارونه جلوه داده و چهره افرادی مثل رضا شاه را تطهیر کنند.

وی بیان کرد: رضا شاه تنها برای مردم کشور خود قلدر بود اما همین ارتش رضاخانی حتی ۲۴ ساعت هم نتوانست در برابر کشورهای بیگانه نظیر شوروی و انگلیس ایستادگی کند.

امام جمعه شهرستان بندرترکمن ادامه داد :۴۴ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشت و علی رغم اینکه در این مدت مورد شدیدترین تحریم‌ها و دشمنی‌های ظالمانه دشمنان قرار گرفت حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نداد.

منصوری با تاکید اینکه دستاوردهای انقلاب باید برای مردم تبیین شود گفت: امروز موقعیت ایران در خلیج فارس غرور آفرین است در حالی است که پیش از انقلاب هیچ حرفی برای گفتن در منطقه نداشتیم.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی یکی از ابرقدرت‌های نظامی جهان است در صورتی که در قبل از پیروزی انقلاب قدرت ساخت کوچک‌ترین اسلحه را هم نداشت.

امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه توزیع امکانات باید در کشور عادلانه باشد گفت: مردم فهیم، متدین و بصیر بندرترکمن همواره قدردان نظام هستند و در اغتشاشات اخیر حامی نظام بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار