به مناسبت دهه مبارک فجر؛

برگزاری جلسات جهاد تبیین حلقات صالحین در اردل

حلقه های صالحین پایگاه های مختلف بسیج خواهران شهرستان اردل در مساجد محوری خود ضمن برگزاری جلسات جهاد تبیین از دستاورد های انقلاب اسلامی سخن گفتند.
کد خبر: ۹۴۸۸۵۳۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حلقه های صالحین پایگاه های مختلف بسیج  خواهران شهرستان اردل در مساجد محوری خود امروز ضمن برگزاری جلسات جهاد تبیین از دستاورد های انقلاب اسلامی سخن گفتند.

حجت الاسلام علی پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل ضمن قدردانی از برگزاری جلسات صالحین  در پیامی به مربیان جلسات گفت: این حرکت ها قطعا مورد عنایت اولیاء الله است با نیت خالص در این جلسات قدم بگذاریم .

وی افزود: حلقه‌های صالحین هر چه پرشورتر و پرمحتواتر باشند و به نحو احسن برگزار شوند سدی در برابر گمراهی هاو انحرافات عقیدتی، جنگ نرم، تهاجمات فرهنگی، اعتقادی، دینی، مذهبی و... خواهند بود، کما اینکه از ابتدای تشکیل تا کنون نیز چنین بوده است.

علی پور خاطرنشان کرد: البته باید توجه داشت جلسات نباید به یک عادت یا به یک گزارش اکتفا کنند محتوای جلسات باید جوانان و اقشار جامعه را از نظر اعتقادات پایه ای قویتر کند و این می طلبد که جلسات هدفمند و با برنامه ریزی مدون باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار