خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس:

برگزاری جشن چهل و چهارسالگی جمهوری اسلامی با شیعه و سنی از برکات انقلاب ماست

آخوند نوریزاد گفت: وحدت رمز موفقیت و حقانیت نظام اسلامی ایران می باشد . لذا حاصل جمع های صمیمانه شیعه و سنی است که شهدای اسلام چون لؤلؤ و مرجان از بینشان خارج می شود.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۸۴
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

برگزاری جشن چهل و چهارسالگی جمهوری اسلامی با شیعه و سنی از برکات انقلاب ماست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان ، برنامه یادواره شهدای مناء در روستای آق قایه شهرستان گنبد کاووس با حضور مسئولین استانی و شهرستانی اجرا گردید.آخوند نوریزاد امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت : این از برکات و معجزات انقلاب اسلامی است که با وجود این همه دشمنی ها  شیعه در کنار اهل سنت با صمیمیت و خلوص نیت چهل و چهارمین سال پیروزی اش را جشن می گیرد.

وی افزود : علی رغم اینکه ایجاد اختلاف قومی و مذهبی از برنامه دشمنان ما بود اما وحدت جزو پایه و اساس این نظام اسلامی می باشد.

آخوند نوریزاد تاکید کرد : یکی از توصیه ها و آرمان های امام راحل (ره) و سپس توصیه های پدرانه ، مشفقانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری این بوده که بین امت اسلامی وحدت کلمه را حفظ بکند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در مزار شهدای مناء خاطرنشان کرد : وحدت رمز موفقیت و حقانیت نظام اسلامی ایران می باشد . لذا حاصل جمع های صمیمانه شیعه و سنی است که شهدای اسلام چون لؤلؤ و مرجان از بینشان خارج می شود.همین جمع های برادرانه ی پر نور و معنویت حاصل انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد : پیروزی انقلاب را باید در کنار تبیین اهداف و زحمات امامین انقلاب و مجاهدین انقلابی با نسل جوان انقلاب جشن گرفت.

آخوند نوریزاد افزود : جشن پیروزی انقلاب با جشن ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام مصادف شده است که باید خدا را شاکر بود که ما را از محبین اهل بیت(ع) قرار داد. در مقابل دشمنی ها محبت اهل بیت(ع) است که در هردو دنیا دست ما را خواهد گرفت.

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس تصریح کرد: رسول خدا مرز بین اسلام و نفاق را محبت حضرت علی(ع) قرار داد. این از اسم رمزهای مسلمین است که علی را دوست نمی دارد مگر مومن واقعی و دشمن نمی دارد مگر منافق.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار