نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همگانی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی کارنامه انقلاب اسلامی را درخشان عنوان کرد و گفت: پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب و برنامه‌ریزی برای گام دوم وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۹۴۸۸۰۲۸
|
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان مرکزی، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با مبانی استقلال و آزادی، ملت ایران را از بند اسارت استبداد رها کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان یک قدرت بی چون و چرا در منطقه خودنمایی می‌کند.
وی افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تابیدن نور الهی و روحیه امیدواری در قلب مستضعفان، مظلومان و طرفداران حق برای مبارزه با دیکتاتورها و نظام سلطه شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: خداوند ملت ایران اسلامی را دوست داشت که به آنان نعمت انقلاب اسلامی را عطا کرد و وجود گرانقدر ولی فقیه را به عنوان حاکم عادل اسلامی قرار داد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی کارنامه انقلاب اسلامی را درخشان عنوان کرد و گفت: پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب و برنامه‌ریزی برای گام دوم وظیفه همگانی است.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در اغتشاشات اخیر ثابت کردند که دست از توطئه‌پراکنی علیه نظام اسلامی بر نمی دارند، بنابراین می طلبد که مردم و مسئولان نسبت به توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند با قدرت از ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کنند و در این مسیر فریب تبلیغات منفی و فریب‌کاری دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند تا پرچم مقدس این انقلاب شکوهمند تا ظهور امام زمان (عج) برافراشته باقی بماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار