رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور:

بسیج مهندسین در طرح نهضت ملی مسکن نقش آفرین است/برنامه ‌ها سال۱۴۰۲ نتیجه گرا و مبتنی بر مشکلات مردم تنظیم شود

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور با اشاره به نقش آفرینی بسیج مهندسین در بحث نهضت ملی مسکن، گفت: برنامه ‌ها سال ۱۴۰۲ نتیجه گرا و مبتنی با مشکلات مردم تنظیم شود.
کد خبر: ۹۴۸۷۰۷۹
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محسن قنادزاده در نشست مدیران مراکز، مدیران کانون های بسیج مهندسین عمران و معماری سراسر کشور و همچنین فرماندهان مراکز وزارت راه و شهرسازی که در مشهد مقدس برگزار شد با اشاره به ضرورت جهاد تبیین اظهارکرد: جهاد تبیین در تمام برنامه های سال آینده سازمان در مباحث عمران و امور زیر بنایی از جمله آب، مسکن، نظام مهندسی و... در اولویت قرار گیرد.

رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور ادامه داد: تا پایان سال دو برنامه مهم از جمله رزمایش جهادگران فاطمی است که در اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه برگزار شده و دیگری روز مهندس است که این مهم محوریت آن با استان فارس است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فعالیت خواهران دچار نقص هستیم، تصریح کرد: امسال به طور حتم مدیر استان‌ها برنامه ویژه ای برای نقش آفرینی تخصصی خواهران داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکرد ها در برنامه های آتی سازمان، امید آفرینی و نشاط بین مهندسان بسیجی است که نباید این موضوع مورد غفلت قرار گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به بحث برنامه های سال ۱۴۰۲ پرداخت و بیان کرد: بنا بر شرایط و ظرفیت ها، استان ها می تواند برنامه ها را بومی سازی و اجرا نمایند.


رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور، تاکید کرد: برنامه ‌ها می بایست نتیجه گرا بوده و مشکلات مردم، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: کتاب کارگروه آب و محیط زیست با مشارکت استان خراسان جنوبی تهیه و در مراسم اختتامیه رو نمایی می شود.

دکتر قنادزاده اضافه کرد: در بحث نهضت ملی مسکن نیز باید به صورت جدی وارد میدان شده و با توجه به نظرات تخصصی و کارشناسی نقش آفرینی نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار