خبرهای داغ:
تازه های پلیس خراسان جنوبی/ ۱۰بهمن

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۵۲ کیلو حشیش

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۵۲کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد و گفت: در این رابطه ۲نفر متهم دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۸۶۸۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی،  سردار"ناصر فرشید" فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان"قاین" با همکاری پلیس فرودگاه خراسان رضوی اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور‌های مواصلاتی این شهرستان دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر جهت بررسی موضوع اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی در شهرستان "قاین" به یک خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از سواری پژو، ۵۲ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

سردار فرشید خاطر نشان کرد: ماموران در این رابطه خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: پلیس با رصد شبانه روزی محور‌های مواصلاتی استان اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.


کشف موتورسیکلت سرقتی در شهرستان"خوسف"
سرهنگ"محمد حسن اکبری" فرمانده انتظامی شهرستان خوسف اظهار داشت: ماموران کلانتری مرکز شهرستان خوسف در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت وسایل نقیله، هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی این شهرستان یک موتورسیکلت را که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشاهده کردند و به راکب آن دستور ایست دادند و موتورسیکلت را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در استعلام و بررسی‌های بعمل آمده از موتورسیکلت مشخص گردید که موتورسیکلت در بیرجند سرقت شده است که سریعا مأموران راکب آن را که همان سارق بود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با اشاره به این که متهم در اظهارات خود به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد؛ تصریح کرد؛ متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اکبری در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک٬ با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف کامپیوتر‌های قاچاق در"فردوس"

سرهنگ"علیرضا فولادی" فرمانده انتظامی شهرستان فردوس اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی"گلشن" شهرستان فردوس در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یکدستگاه وانت مزدا مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۳۰ دستگاه کامپیوتر خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس بیان داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری شهروندان با فراجا ضروري است.


کامیون حامل سوخت قاچاق توقیف شد

 سرهنگ"حسن شجاعی نسب" جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان عمده سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران در این رابطه کامیون را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ شجاعی نسب خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار