معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی:

اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می شود/یادبود شهیدانی که گمنامی برایشان سند مظلومیت بود

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: برای پاسداشت مقام این شهدا و در ادامه مأموریت کنگره نقش امام خمینی(ره) و شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۸۶۲۰۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸

سرهنگ پاسدار احمد شهرجردی، معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، از برگزاری اجلاسیه شهدای اطلاعات عملیات این استان خبر داد و گفت: برای پاسداشت مقام این شهدا و در ادامه مأموریت کنگره نقش امام خمینی(ره) و شهدای استان مرکزی در دفاع مقدس اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: سردار حسن باقری مؤسس سازمان اطلاعات سپاه بود و به همین دلیل روز نهم بهمن روز شهادت ایشان «روز شهدای اطلاعات سپاه پاسداران» نام‌گذاری شده است و این اجلاسیه در این روز با حضور پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت و جمعی از مسئولین استان برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدای اطلاعات و عملیات در عین گمنامی، قهرمانان سربلندی و جاودانگی ملت ایران هستند؛ آنان با گمنامی همواره سند مظلومیت خود را امضا کرده و با تأسی از مادر سادات حضرت فاطمه الزهرا(س) در اخلاص و فداکاری همواره سرآمد و بی نظیر بودند.

سرهنگ شهرجردی خطرپذیری و شجاعت را از مهم ترین ویژگی های شهدای اطلاعات برشمرد و تصریح کرد: شهدای اطلاعات پیش قراول بودند و خود را به خطر می انداختند، تا مقدمات پیروزی رزمندگان اسلام را فراهم نمایند و یقینا این مصداق از خود گذشتن و فداکاری است.

وی افزود: بی تردید در شرایط خطیر و سرنوشت ساز کنونی که جبهه متحد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تمامی ترفندهای خود را برای تسلیم ملت ایران به کار گرفته است، تأسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروخته نگه داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی متضمن شکست نقشه ها و اهداف آنان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از حضور فعالین رسانه ای استان تقاضا داریم از تمام ظرفیت خود برای انعکاس شایسته این اجلاسیه استفاده کنند چرا که جنس مجاهدت های این شهدا خاموش در عین گمنامی است و تولیدات رسانه ای در این زمینه بسیار اثربخش و ارزشمند خواهد بود.

اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات استان مرکزی برگزار می شود/ یادبود شهیدانی که گمنامی برایشان سند مظلومیت بود

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار