خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های فارس:

از همه ظرفیت‌ها برای ارتقاء خدمات رفاهی و همکاران استفاده شود

مدیرکل زندان‌های فارس گفت: همکاران ما در شرایط بسیار سخت و دشوار مشغول خدمت هستند و همه باید تلاش کنیم تا آنان در محیط کار غیر از انجام صحیح وظایف خطیر محوله دغدغه دیگری نداشته باشند.
کد خبر: ۹۴۸۵۶۲۴
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، اسحاق ابراهیمی در جمع اعضای تعاونی مصرف و معاونین و مسئولین حوزه های مالی و پرسنلی اداره کل زندانهای استان با انتقاد از عدم پویایی و فعالیت موثر تعاونی مصرف کارکنان برای خدمت رسانی و همکاران ارجمند ؛ گفت: همکاران ما در شرایط بسیار سخت و دشوار مشغول خدمت هستند و همه باید تلاش کنیم تا آنان در محیط کار غیر از انجام صحیح وظایف خطیر محوله دغدغه دیگری نداشته باشند. 

مدیرکل زندانهای فارس تصریح کرد: امروز فشار اقتصادی و تبعات آن مشهود و ملموس است و تعاونی مصرف مکلف و موظف است از تمام ظرفیت ها با هم افزایی و مشارکت جمعی برای توسعه خدمات رفاهی و همکاران اقدام نماید. 

وی با بیان اینکه برای رفاه همکاران و رفع دغدغه های آنان، در وهله نخست اعضای تعاونی مصرف به سبب مسئولیتی که خود پذیرفته اند مکلف به کشف فرصت های نوین و ارائه بهترین خدمات به همکاران هستند و در وهله دوم اینجانب، معاونین و روسای ادارات ستادی و خصوصا مدیران زندانها هم موظف به پیگیری مجدانه موضوع به منظور ارائه خدمات رفاهی در شأن همکاران هستیم و باید تا آستانه نوروز شاهد تحولات بسیار جدی و مشهود در این حوزه باشیم. 

رئیس شورای اداری زندانهای فارس خاطر نشان کرد: اینجانب هم ضمن حمایت از همه برنامه های موثر و مفید اگر نیاز به کار یدی هم باشد در خدمت همکاران هستم، لذا همه به نحوی کار کنید که اعتماد همکاران ارجمندمان جلب و مشارکت آنها در ظرفیتهای متصور هم فراهم گردد.

 اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه همه همکاران به کالاهای اساسی، کالاهای شب عید نوروز، کالاهای ویژه ماه رمضان و... نیاز دارند گفت: یکی از کارهایی که تعاونی مصرف باید انجام دهد این است که با عبور از واسطه و دلال ها و مراجعه به تولید کننده کالا و محصولات؛ بتواند کالای با کیفیت را با قیمت بسیار و زیر قیمت متداول و حتی آف بازار، تهیه و در اختیار همکاران قرار داده و بتواند در این حوزه نیز ارائه خدمت کیفی نماید. 
وی تصریح کرد: شما مسئولین حاضر در جلسه باید تلاش کنید تا از همه ظرفیت ها به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی قانون محور به منظور افزایش توان خدمت رسانی به همکاران استفاده کنید و من نیز از تمام برنامه های قانونی که دارای فرایند موثر باشد با تمام توان به منظور بهبود وضعیت معیشت همکاران و توسعه خدمت رسانی در شأن به آنان حمایت خواهم کرد. 
وی در خاتمه با یادآوری اینکه محیط کاری زندان فضایی آسیب دار و چالش برانگیز می باشد گفت: برای صیانت از همکاران و ارتقاء روحیه و انگیزه خدمتی آنها همه مکلفیم تا وضعیت معیشتی و رفاهی آنان را در بخش‌های مختلف به صورت برنامه محور و هدف گذاری شده در همه زمینه ها ارتقا بخشیم.
گفتنی است در ادامه جلسه مدیر عامل تعاونی مصرف و سایر مسئولین به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و مدیر کل زندانهای استان نیز به منظور ارتقاء روند ارائه خدمات رفاهی به کارکنان راهکارهای لازم را ارائه کرد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار