مسئول اجرایی نمایشگاه مهر مادرانه تربت جام در گفت وگو با خبرگزاری بسیج:

حمایت از تولیدات بانوان در"نمایشگاه مهر مادرانه" تربت جام + عکس و فیلم

مسئول اجرایی نمایشگاه مهر مادرانه تربت جام از برپایی ۴۵ غرفه نمایشگاهی با هدف معرفی و حمایت فعالیت ها و توانمندی بانوان ایرانی در زمینه های مختلف اعم از هنری، کار آفرینی و نیز عرضه و فروش محصولات فرهنگی و دستی به مدت 10 روز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۳۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳

حجت الاسلام جواد ارقبائی در حاشیه پایان کار نمایشگاه مهر مادرانه که در مصلی بزرگ الغدیر این شهرستان به مدت 10روز دایر بود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی در تربت جام، اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف معرفی هنرها و فعالیت های بانوان کار آفرین و حمایت از آن ها در عرصه های مختلف و همچنین مهیا ساختن زمینه ی عرضه و فروش محصولات و تبلیغ بانوان ایرانی و اقتصاد مقاومتی راه اندازی شد.

مسئول اجرایی نمایشگاه مهر مادرانه تربت جام افزود: در این نمایشگاه ۴۵ غرفه از ادارات، شرکت ها و نهاد های مختلف حضور و مشارکت داشتندکه به دلیل قطع گاز چند روزی تعطیل بود اما با کاهش برودت هوا خوشبختانه استقبال اقشار مختلف مردم برای بازدید و خرید محصولات بانوان کار آفرین این شهرستان بسیار رضایت بخش بود.

ارقبائی با اشاره به فعالیت هر یک از غرفه ها ادامه داد: در غرفۀ شهرداری و هلال احمر آموزش کمک های اولیه و خدمات شهری ارائه شد، بسیج سازندگی و بسیج خواهران در زمینه های عرضه و آموزش کیک، شیرینی، ترشی، تنقلات و صنایع دستی به ارائه فعالیت پرداخت.

وی در همین خصوص اضافه کرد: غرفه بخشداری در زمینۀ تولید و عرضۀ پوشاک، دانشکده پزشکی، مکتب نرجس، کانون بانوی مرزنشین و بهزیستی خدمات درمانی، پزشکی و مشاوره ای در زمینه های مختلف ارائه دادند، سازمان تبلیغات، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اداره تعاون و میراث فرهنگی شامل غرفه های صنایع دستی، قالیچه های ستنی ، فرت بافی و ... را راه اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه نهادامامت جمعه، انجمن صنفی، اداره کتابخانه ها، کمیته بانوان و فرمانداری نیز در برپایی این نمایشگاه حضور پُررنگی داشتند، تصریح کرد: چند غرفه خصوصی مثل بهشت سنگ، مشاوره پوست و عفاف و حجاب با هدف ترویج حجاب و غرفه قرار گاه شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کار با کودک از دیگر غرفه هایی بودند که در این نمایشگاه مشارکت داشتند.

مسئول اجرایی نمایشگاه مهر مادرانه تربت جام در پایان یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه غرفه ای به منظور آموزش، طراحی و دوخت رایگان چادر و مقنعه برای بانوان به همت مرکز آموزش فنی و حرفه ای و آموزشگاه های آزاد آن همه روزه برای علاقمندان دایر بود.

خبرنگار: زینب ارقبائی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار