خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

آیت الله مصباح یزدی در مقابله با فرهنگ منحط غرب بسیار تلاشگر بود

همدان-استاندار همدان گفت: آیت الله مصباح یزدی یکی از متفکرین بزرگ، فیلسوف، اسلام شناس و مفسر بزرگ قرآن بود، در مقابله و ستیز با فرهنگ منحط غرب بسیار تلاشگر و کوشا بود و به هیچ وجه با این فرهنگ سر سازش نداشت.
کد خبر: ۹۴۸۴۸۵۱
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در همایش بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی و آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن شهدای استانداری همدان اظهار کرد: امروز مراسم تکریم و نکوداشت مردمی از سلاله پاکان و از اولیای الهی و فرزند راستین امام راحل است که همواره در تلاش بود افکار و عقاید اسلامی و اعتقادی را در جامعه نشر دهد.

وی با اشاره به اقدامات اثربخش آیت الله مصباح در طول دوران عمر با برکتش عنوان کرد: ایشان از همان سال‌های اول مبارزه در کنار امام راحل بود و شیوه مبارزه او به قدری با دقت بود که رژیم منحوس پهلوی متوجه این حرکت نشد و در راه مبارزه اقدامات بسیار اثربخشی را انجام داد.

استاندار همدان با بیان اینکه در سیر احوال و حالات ایشان خصایص بسیار نیک و ارزشمندی داشت، گفت: علاوه براینکه ایشان یکی ازمتفکرین بزرگ، فیلسوف، اسلام شناس و مفسر بزرگ قرآن بود، در مقابله و ستیز با فرهنگ منحط غرب بسیار تلاشگر و کوشا بود و به هیچ وجه با این فرهنگ سر سازش نداشت.

وی با اشاره به اینکه این عالم بزرگ خدمات ارزشمندی در راه تعالی و گسترش فرهنگ اسلامی و اعتقادی داشت، افزود: ایشان موسسه آموزشی امام خمینی (ره) را در سال 74 پایه‌گذاری کرد و بسیاری از افکار ناب اسلامی و اعتقادی را از این راه گسترش داد، با طرح ولایتی که دانشجویان و اقشار مختلف را مورد توجه قرار داد که ما امروز نتیجه آن را می‌بینم که جوانان گام دومی تربیت شدگان این مکتب و حوزه هستند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: باید با تمام توان با اتحاد و انسجام و وحدت و همبستگی در برابر فرهنگ منحط غربی و فرهنگ رسانه غربی که مکتب و راه و آرمان‌های امام(ره) را مورد هجمه قرار داده ایستادگی کنیم.

وی به تصویب قطعنامه ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه اشاره و خاطرنشان کرد: این حرکت نابخردانه پارلمان اروپا مبنی بر قرار دادن نام سپاه در لیست تروریستی را محکوم می‌کنیم و معتقدیم اگر اندکی خرد و عقلانیت در شورای اروپا باشد این مسیر را ادامه نمی‌دهند و نظر مشورتی را کنار می‌گذارد.

استاندار همدان با اشاره به اقدامات سپاه با تاکید بر اینکه سپاه در همه عرصه‌ها در تلاش بوده و در خط مقدم است و از تمام آرمان‌ها، ارزش‌ها، مردم و تمامیت ارضی جانانه دفاع می‌کند که مایه افتخار است، یادآور شد: اگر سپاه نبود کشور نیز نبود و همه مردم ایران سپاه را مثل جان و قلبشان دوست دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار