خبرهای داغ:
در راستای پاسخ به شبهات انجام شد؛

برگزاری نشست جهاد تبیین در پایگاه شهید کلهری قم

اعضای شورای پایگاه شهید کلهری در طرح شهید کمالی با محوریت جهاد تبیین با یکدیگر به گفت و گو پرداختند.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۹۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، تبیین و پاسخ به شبهات از گذشته تا به امروز مورد توجه قوام و حکومت ها و همچنین رسالت پیامبران ریشه در تبیین حقایق عالم، گوهر وجودیت و ظرفیت‌های انسان بوده است.

مددخانی مسئول تعلیم و تربیت پایگاه شهید کلهری با اشاره به اهمیت جهاد تبیین عنوان کرد: جهاد تبیین از ملزومات مدیریت جنگ اندیشه و ادراکی در یک جامعه است زیرا معاندین سعی در ایجاد انحرافات، شبهات اعتقادی و اخلاقی جوانان دارند که پاسخ به شبهات در راستای جهاد تبیین بهترین روش برای مقابله با آنان است.

وی گفت: دشمن برای تغییر تفکرات و سوق دادن تفکرات مردم به سمت و سوی اهداف خود از شگرد های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استفاده می کند تا دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را پوشیده نگه دارد.

وی افزود: معاندین با الگو سازی و استفاده از روش های تقویت حس ملی گرایی، قومیت گرایی، بهره برداری از آسیب های اجتماعی، تغییر سبک زندگی و به ظاهر حمایت از حقوق بانوان و اقلیت ها سعی دارد تا واقعیت را از مردم پوشیده نگه داشته تا موجب تحقق اهداف شوم خودشان بشود.

مهدی مهری فرمانده این پایگاه اظهار داشت: گسترش، همگانی شدن، احساس نیاز و اهمیت کردن این موضوع مستلزم حضور فعال جوانان در فضای مجازی و پاسخ به شبهات روز در این فضا، دعوت از هادیان سیاسی و برگزاری جلسات بصیرتی ویژه بسیجیان، برگزاری حلقات بصیرت افزایی و مرور شبهات روز و تلاش برای پاسخ دهی به آنها با حضور بسیجیان و بازخوانی و تبیین سخنان مقام معظم رهبری است.

برگزاری نشست جهاد تبیین در پایگاه شهید کلهری قم

انتهای پیام/ قنبری

ارسال نظرات
آخرین اخبار