مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

اهدای 3 هزار و 500 دستگاه بخاری برقی و نفتی به مردم تربت جام/ برودت هوا، مانع خدمت رسانی بسیج نشد

مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی گفت: در پی سرمای کم سابقه روزهای اخیر و افت شدید و قطع گاز هموطنان در شهرستان تربت جام بسیجیان اصناف خراسان رضوی با مشارکت صنوف امین به کمک سرما زدگان تربت جامی شتافتند و برودت هوا مانع خدمت رسانی بسیج نشد.
کد خبر: ۹۴۸۴۱۷۵
|
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

سلیمانپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سلیمانپور اظهارکرد: در پی سرمای کم سابقه روزهای اخیر و افت شدید و قطع گاز هموطنان عزیز در تربت جام بسیجیان اصناف خراسان رضوی با مشارکت صنوف امین به کمک سرما زدگان تربت جامی شتافتند که برودت هوا مانع خدمت رسانی بسیج به مردم این شهرستان نشد.

مسئول بسیج اصناف خراسان رضوی، با اشاره به اینکه به همت بسیجیان اصناف مشهد تعداد 2 هزار دستگاه بخاری برقی و 1500 دستگاه بخاری نفتی، شبانه بین نیازمندان در تربت‌جام توزیع شد، اظهار کرد: این تعداد وسایل گرمایشی با همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام به صورت رایگان درب منازل به مردم عزیز این شهرستان اهدا شد.

 وی با بیان اینکه اختصاص 5 هزار بخاری نفتی دیگر از طریق بسیج اصناف کشور برای تربت جام قطعی شده و طی امروز بین نیازمندان توزیع می شود، ادامه داد: از همه بسیجیان و گروههای جهادی به خاطر حضور شبانه روزی بسیجیان در کمک رسانی به مردم شهرها و روستاهای درگیر سرما تشکر و قدردانی دارم و اگر حضور خالصانه بسیجیان نبود شاید به این سرعت نمی‌توانستیم بر سرمای شدید منطقه فائق بیاییم.

سلیمانپور با اشاره به آمادگی همه صنوف برای تعطیلی مغازه ها به منظور تامین گاز و برق خانواده ها و افزود: در صورتی که به تعطیلی مغازه ها نیاز باشد این آمادگی وجود دارد تا کسبه ها با تعطیلی کسب خود بر روند افزایش انرژی در روستاهای قطع گاز کمک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار