مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان خبر داد

برفروبی ۹۰۰۰ هزار کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان مرکزی

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی گفت: روز گذشته تاکنون ۹۰۰۰ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان به همت عوامل راهداری برفروبی شده است.
کد خبر: ۹۴۸۳۷۴۳
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهرداد جهانی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اقدمات صورت گرفته در مناطق بارشی استان گفت: روز گذشته تاکنون ۹۰۰۰ کیلومتر باند از محورهای مواصلاتی استان به همت عوامل راهداری برفروبی شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت همچنین ۲۰۰۰ تُن مخلوط ماسه و نمک به منظور جلوگیری از یخ زدگی محورهای مواصلاتی توزیع شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به آماده باش ۳۸۰ راننده و راهدار این اداره کل گفت: ۲۲۶ دستگاه ماشین آلات، ۵۴ اکیپ راهداری و ۳۵ راهدارخانه ثابت و سیار نیز در حال آماده باش هستند.

جهانی ادامه داد: ببیشترین میزان بارش در شهرستان های شازند، خنداب، تفرش، غرب ساوه در بخش نوبران بویژه محور ساوه - همدان ثبت شده است.

وی گفت: هم‌اکنون جاده‌های استان مرکزی با تلاش راهداران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باز است و تردد در جاده‌ها به صورت عادی در جریان است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی افزود: هموطنان گرامی می‌توانند جهت آگاهی و اطلاعات لازم در خصوص وضعیت راه‌ها و تردد در جاده‌ها از طریق اپلیکیشن‌ ۱۴۱ نیز کسب اطلاع کنند.

جهانی رانندگان و مسافران عبوری از محورهای این استان را به رعایت توصیه‌های ایمنی ویژه تردد در روزهای برفی توصیه و خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، جیره غذایی خشک و سوخت کافی به همراه داشته باشند و پیش از حرکت از وضعیت راه ها اطلاع کافی به دست آورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار