خبرهای داغ:
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی خبر داد:

معرفی ۲۲ شرکت دانش بنیان استان به بنیاد برکت و بسیج سازندگی جهت اخذ تسهیلات

​ایمانی گفت: ۱۰ شرکت به بنیاد برکت و بنیاد علوی برای اخذ تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ارزان و ۱۲ شرکت دانش بنیان به بسیج سازندگی و تبصره ۱۸ معرفی شده اند.
کد خبر: ۹۴۸۳۶۹۶
|
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،  ايمانی مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام) خراسان جنوبی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در راستای پیشرفت علمی کشور از ایده ها، طرح‌ها و اختراعات نوآورانه و دانش بنیان حمایت مادی و معنوی می‌کند.

وی با اشاره به حوزه تسهیلات و رفع موانع سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان جنوبی گفت: برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی باشرکت‌های مستقر در پردیس شرکت‌های دانش بنیان بسیج علمی و اقدام برای رفع موانع اولیه ومعرفی آن‌ها به چند شرکت و نهاد برای عقد قرارداد از جمله اهداف بسیج علمی استان در سال جاری بوده و این امر ادامه دارد.

ایمانی به حمایت مادی از شرکت‌های مستقر در پردیس دانش بنیان نیز اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰ شرکت به بنیاد علوی و بنیاد برکت برای اخذ تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی ارزان و ۱۲ شرکت دانش بنیان به بسیج سازندگی وتبصره ۱۸ معرفی شده اند.

به گفته ایمانی عقد قرارداد حمایتی با ۵ شرکت در خصوص اجرای طرح اولیه و محصول نمونه اولیه انجام شده است، افزود: همکاری با شرکت شهرک‌های صنعتی برای اجاره سوله برای شرکت‌های مورد نیاز از دیگر اقدامات بسیج علمی در سال جاری بوده است که نیازمند همکاری مجموعه‌های صنعتی می‌باشد.

وی با اشاره به حوزه ارتباطات برون سازمانی بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان عنوان کرد: جلسات متعددی با دانشگاه ها، مراکز علمی و نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی در سطح ملی و استانی باهدف شناسایی ظرفیت‌های متقابل و رفع موانع گرفته شده است که خروجی‌های نسبتا خوبی داشته است.

ایمانی برگزاری جلسات مختلف با معاونت اشتغال وزارت تعاون، اداره کل تعاون استان، بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان، دانشگاه‌های بیرجند، صنعتی، پیام نور، جهاد دانشگاهی، شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری و بنیاد ملی نخبگان را از دیگر برنامه‌های بسیج علمی استان دانست.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری علم و فناوری 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار