مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهریار:

ضرورت ترویج معارف فاطمی در جامعه/دشمن از بانوان نجیب و انقلابی سیلی خورد‌

مسئول دفتر نمایندگی سپاه شهریار گفت: شعار زندگی آزادی نسخه کامل از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها است و در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال این بود که با این شعار ایجاد فتنه کند که خوشبختانه این اقدام با جواب محکم و قاطع بانوان نجیب کشورمان نقش بر آب شد.
کد خبر: ۹۴۸۳۲۴۲
|
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه؛ همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) جشن بزرگ "کوثر" در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولین و اقشار مختلف دختران و بانوان در شهرستان ساوه برگزار شد.
حجت الاسلام رضازاده، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهریار، برگزاری جشن ها مناسبتی را موجب اشاعه فرهنگ فاطمی و علوی دانست و گفت: ترویج فرهنگ علوی و فاطمی در جامعه راهکاری مؤثر برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب است.

وی فرهنگ غربی و مقام زن را اینگونه توصیف کرد: کشور‌های غربی به زن نگاه تبلیغاتی و کالایی دارند به طوری که خود آن‌ها می‌گویند که‌ ای کاش با ما همچون "کفش" برخورد نشود، ولی در جامعه اسلامی شأن و منزلت زن بسیار والا است.
حجت الاسلام رضازاده با اشاره به شعار "زن، زندگی، آزادی" گفت: این شعار نسخه کامل از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها است؛ در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال این بود که با این شعار ایجاد فتنه کند که خوشبختانه این اقدام با جواب محکم و قاطع بانوان نجیب کشورمان نقش بر آب شد.
وی سخاوت، ایثار، تواضع و اخلاص را از ویژگی‌های بارز حضرت زهرا(س) برشمرد و تصریح کرد: حضرت زهرا(س) الگوی عفت و پاکدامنی و بندگی خداست؛ ایشان تا آخرین لحظه عمر پای مکتب اسلام ایستاد و الگوگیری از زندگی حضرت زهرا(س) در پایداری خانواده‎هانقش بسزایی دارد.

در اغتشاشات اخیر دشمن از زنان انقلابی سیلی خورد‌
سرهنگ پاسدار حسین رنجبر، جانشین فرماندهی سپاه ساوه نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سالروز تولد حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته زن گفت: امروز دشمنان قصد دارند با دسیسه‌های شیطانی و با توجه به اغتشاشات اخیر حجاب و مقام زن را در بین بانوان کمرنگ کنند، اما بانوان ایرانی با رعایت حجاب در مقابل فتنه‌های دشمن ایستادگی کردند.
وی با تأکید بر رشادت‌های زنان در دهه‌های مختلف افزود: بانوان نقش بسیار بسزایی در تکامل جامعه دارند؛ فعالیت‌ها و عملکردشان در دهه‌های مختلف نشانگر ارزش خانواده است، مادرانی که فرزندان خود را راهی کردند تا از آرمان‌های انقلاب حفاظت و حمایت کنند و همراهی آن‌ها با همسرانشان در جبهه‌های جنگ از جمله این رشادت‌ها است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار