خبرهای داغ:
آیت الله مهدوی در خمینی شهر

به دروغ می گویند ما در کنار مردم ایران هستیم

آیت الله مهدوی گفت: به دروغ می گویند که با ملت ایران هستند، می گویند ملت با ماست، اگر با ملت ایران هستید پس چرا خارج کشور هستید؛ آنکه با ملت بود امام بزرگوارمان بودند.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۰۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ حضرت آیـت الله سـیدابوالـحسن مـهدوی نـماینده ولی فقیه و عـضو مجلس خبرگان رهـبری در هیئت حضرت قاسم ابن الحسن(ع) آدریان که به منظور سوگواری وفـات حضرت ام الـبنین(سلام الله علیها)، بـزرگـداشـت شهـید مـقاومـت حـاج قـاسـم سـلیمانی و تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت برگزار گردید؛ گفت: به دروغ میگویند که با ملت ایران هستند، می گویند ملت با ماست، اگر با ملت ایران هستید پس چرا خارج کشور هستید؛ آنکه با ملت بود امام بزرگوارمان بودند.

آیت الله مهدوی گفت: بهمن ۵۷ امام گفتند من می روم به ایران؛ دوتن از جاسوسان آمریکایی و انگلیسی رفتند پیش امام و گفتند ما صلاح نمی دانیم شما به ایران بروید جان شما در خطر است امام گفتند اگر شما دخالت نکنید مشکلی پیش نمی آید یعنی همه مشکلات به دست شماست و من با مردم ایران هستم.

وی افزود: امام چون با مردم بودند در همان موقع خطر به ایران آمدند و رفتند بهشت زهرا و گفتند من به پشتوانه ملت تو دهن دولت می زنم.

آیت الله مهدوی گفت: به مردم می گویند مساجد را آتش بزنید، ملت مساجد را دوست دارند، می گویند پرچم امام حسین را آتش بزنید، آیا شما با ملت هستید؟ ملت، جان شان هست و امام زمان.

نـماینده ولی فقیه و عـضو مجلس خبرگان رهـبری ادامه داد: و اگر دنیا را در جلوی خود قرار دهیم و به سمتش حرکت کنیم هیچ موقع بهش نمی رسیم هرچه می رویم سیر نمی شویم تمام نمی شود، اگر به سمت خدا رفتیم دنیا هم دنبال ما می آید.

وی ادامه داد: ما آمدیم به دنیا که به یک هدف و مقصد برسیم اگر مقصد را فراموش کنیم که کجاست گاهی نمی رسیم به مقصد یا خطا می رویم؛ مقصد دنیا نیست.
آیت الله مهدوی افزود: دنیا مانند سایه ای است اگر این سایه پشت انسان باشد هرچه انسان برود آن هم(دنیا) به دنبالش می آید.

گفتنی است پرچم متبرک حضرت امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها نیز زینت بخش جلسه بود.

در پایان از خانواده شهدا مدافع حرم شـهید عـبدالـمهدی کـاظمی، شـهید عبدالرضا مجیری، شـهـیـد جـواد مــحـمـدی، شـهـیــد اسـماعـیـل کـرمـی، شـهید مـحسن حـیدری و شــهید سـید سجـاد حـسینی تقدیر و تشکر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار