نویسنده کتاب صعود چهل ساله در جمع جهادگران تبیین خلیل آباد:

دفاع از جمهوری اسلامی ایران، بها و هزینه دارد/در مقابل جریان سازی دشمن، جهاد تبیین واجب و فوری است

نویسنده کتاب صعود چهل ساله با اشاره اینکه دفاع از جمهوری مقدس اسلامی، بها و هزینه دارد، گفت: در مقابل جریان سازی دشمن و تحریف نظام، جهاد تبیین واجب عینی فوری و واجب است.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۶۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

دفاع از جمهوری اسلامی ایران، بها و هزینه دارد/جهاد تبیین، در مقابل جریان سازی دشمن واجب و فوری است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام راجی، نویسنده کتاب صعود چهل ساله در جلسه جهادگران تبیین شهرستان خلیل آباد با اشاره به مظلومیت جهموری اسلامی در عین قدرتمندی، جهاد تبیین را فریضه‌ای قطعی و فوری برشمرد و اظهارکرد: در مقابل این جریان که دشمن می‌خواهد توقف کامل ایجاد کند و عقب گرد برای مردم ما صورت گیرد، جهاد تبیین لازم است.

این مدرس حوزه بیان کرد: امروزه دشمن به دنبال تحریف جمهوری اسلامی است به طوریکه اگر جمهوری اسلامی بزرگترین خدمات عالم بشریت را هم که انجام دهد، مورد توهین و ناسزا قرار می گیرد و حتی اگر در غرب هم بزرگترین خیانت ها انجام شود باز جمهوری اسلامی مورد توهین قرار می گیرد.

وی درباره علت تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: در شرایطی که خیلی‌ها دلشان برای انقلاب می‌سوزد، کمتر کسی حاضر به دفاع است چراکه دفاع، بها و هزینه دارد.

وی ادامه داد: همچنین در جهاد تبیین باید با تطهیر و بزک پهلوی مقابله کرد، چرا که دشمن در تلاش است حکومت فاسد پهلوی را بزک کند تا ثابت کند که در دوران پهلوی مردم در رفاه بودند اما قدر نشناختند و حالا پس از چهل سال انقلاب بفهمند که اشتباه کرده اند و حکومت را عوض کنند درحالیکه در زمان پهلوی بحران تورم و مشکلات بسیاری وجود داشت که آن ها را بیان نمی‌کنند و مشکلات آن دوران را مطرح نمی کنند.

وی افزود: اگرچه در کشور مشکلاتی وجود دارد اما دشمن می خواهد مشکلات را به پای گفتمان انقلاب بگذارد درحالیکه هر زمان انقلابی عمل کردیم موفق شدیم و مشکل آن جایی ایجاد می شود که از انقلاب و گفتمان انقلاب روی برگردانیم.

حجت الاسلام راجی ابراز کرد: جهاد تبیین، فریضه‌ای قطعی و فوری است، اما در شرایطی که خیلی‌ها دلشان برای انقلاب می‌سوزد، کمتر کسی حاضر به دفاع است چراکه دفاع بها و هزینه دارد. همچنین سواد بالا و مطالعه عمیق لازم دارد و نمی‌شود شبهات را با مطالعات پنج یا ده دقیقه‌ای در فضای مجازی پاسخ داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها