خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

اجرای ۱۲۵۰ برنامه در دهه بصیرت در سطح استان/اخلاص و خدمت به بشریت شهید سلیمانی را سردار دلها کرد

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: یکی از اقدامات شهید سلیمانی که کسی قادر به انجام آن نبود این بود که جبهه مقاومت را در سوریه شکل داد.
کد خبر: ۹۴۸۰۷۰۱
|
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

اجرای ۱۲۵۰ برنامه در دهه بصیرت در سطح استان/اخلاص و خدمت به بشریت شهید سلیمانی را سردار دلها کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی در گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای مرکز گیلان به مناسبت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در دانشگاه امام خمینی و دفاع مقدس رشد پیدا می‌کند و در طول هشت سال دفاع مقدس در قالب لشکر ۴۱ ثارالله در وجب به وجب جبهه های نبردحق علیه باطل رشادت هایی از خود به جای گذاشت که از جمله آنها فتح خرمشهر ، تصرف شهر استراتژیک فاو، آزادسازی شهر مهران که دل امام و ملت را شاد کرد.
وی افزود: بعد از پایان جنگ شهید سلیمانی وقتی که با لشکر ۴۱ ثارالله به کرمان برگشت ناآرامی هایی را در جنوب شرق کشور داشتیم که از سمت افغانستان و پاکستان مورد تعرض ضد انقلاب قرار می گرفت و تا زاهدان هم دشمن می آمد ، شهید سلیمانی ماموریت پیدا کرد که برای پاکسازی این مناطق اقدام کند و یک اقدام بسیار ویژه را شروع کرد و این مناطق را پاکسازی کرد و دشمن را تا عمق کشورشان به عقب راند.
ملک شاهکوهی اظهار داشت: بعد از اینکه شهید سلیمانی آن اقدام بسیار ارزشمند را در جنوب شرق کشور انجام داد دشمن به دنبال ترور شهید سلیمانی بود چون امنیت جنوب شرق کشور را مدیون شهید سلیمانی هستیم. وی دشمن را تا عمق پاکستان و افغانستان به عقب راند و وقتی نیروی قدس سپاه به دستور مقام معظم رهبری تشکیل می شود شهید سلیمانی به عنوان فرمانده نیروی سپاه قدس منصوب می شود و اولین ماموریت ایشان ایجاد امنیت در مرزهای جنوب شرق کشور بود.
فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: وقتی داستان سوریه پیش آمد چون دسترسی ایران به سوریه خیلی کم بود دیواره خیلی قوی برای اسرائیل می شد و داعش که آموزش‌دیده اسرائیل و عربستان بود، میخواست در آنجا عملیات‌های خود را انجام بدهد و مقام معظم رهبری این نقشه را متوجه می شوند و این ماموریت را به شهید سلیمانی میدهند شهید سلیمانی در سوریه کاری انجام داد که نقشه دشمن نقش بر آب شد.
وی تصریح کرد: یکی از اقدامات شهید سلیمانی که کسی قادر به انجام آن نبود این بود که جبهه مقاومت را در سوریه شکل داد و نحبای عراق، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، دفاع وطنی سوریه و حزب الله لبنان را برای جنگ در سوریه و دفاع از آن کشور دور هم جمع کرد.
ملک شاهکوهی گفت: به خاطر اخلاص و به خاطر خدمت به اسلام و دین و بشریت بود که شهید سلیمانی را سردار دلها کرد.
این مقام مسئول با اشاره به اجرای برنامه‌های دهه بصیرت بیان داشت: ۱۲۵۰ برنامه طی دهه مقاومت در سراسر استان به صورت محله محور و مردمی برگزار خواهد شد. اعزام گروه های جهادی پزشکی، برپایی نمایشگاه، آثار آزادسازی ۱۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از جمله برنامه هایی است که در این دهه برگزار خواهد شد.
ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان در پایان ضمن اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: این بار دشمن فراتر از انقلاب اسلامی به میدان آمده بود. ابعاد قضایای فتنه اخیر را مردم عزیز حتما مطالعه کنند. دشمن این سری آمده بود ایران و اسلام را هدف قرار بدهد و شکست خورد اما نابود نشد و ما باید بسیار هوشیار باشیم. از مردم عزیز ممنونم که دشمن را همراهی نکردند.خیلی باید مواظب باشیم که در تصمیم‌گیری‌هایمان دچار اشتباه نشویم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار