فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی عنوان کرد؛

شهید سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود/ حاج قاسم ظرفیت های مختلف را در کشورها برای دفاع از ارزش ها احیا کرد

سردار کریمی گفت:حاج قاسم سلیمانی با بسیج مردمی که در منطقه شکل داد علاوه بر اینکه برای جهان اسلام امت سازی کرد توانست ظرفیت های مختلف در کشورها را برای دفاع از ارزش های اسلامی احیا کند.
کد خبر: ۹۴۸۰۳۰۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز(یکشنبه) در پاتوق گفتگوی نوجوانان با موضوع مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در موسسه طلائیه اراک با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب و فرهنگ و راه نجات بخش است، اظهار داشت: شهید سلیمانی با پیروی از آیات قرآن کریم و تکیه به سیره اهل بیت(ع) و تبعیت از ولایت به یک الگو و مکتب تبدیل شد و بخش مهمی از موفقیت های کشور مدیون مجاهدت ها و رشادت های سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی است.
 
وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی یک استراتژیک بزرگ بود ، گفت: حاج قاسم نقش مهمی در پیشرفت های کشور و تحولات اخیر منطقه و خصوصا خنثی سازی توطئه های دشمنان و راهبردهای منطقه ای آنها داشت و امروز مردم بسیاری از کشورها به نیکی از حاج قاسم یاد می کنند.
 
سردار کریمی تأکید کرد: شهید سلیمانی نماد ما می توانیم بود و علیرغم همه محدودیت ها مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستاد و ایشان با درک کردن اقتضای انقلاب اسلامی همه توجه خود را در مسیر تحقق مکتب امام و امر ولایت گذاشت.
 
وی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم در ادامه نهضت امام خمینی(ره) و تداوم مکتب علوی و فاطمی است ، گفت: شهید سلیمانی با امت سازی که در جهان اسلام ایجاد کرد نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی را تداوم داد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: ایمان به خداوند متعال، بصیرت دینی و انقلابی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، مردم دوستی و خدمت صادقانه به مردم از مهمترین مولفه های مکتب شهید سلیمانی است.
 
وی ادامه داد: اخلاص ، مسئولیت پذیری، عقلانیت، صداقت و شجاعت مهمترین ویژگی های شهید سلیمانی است و امروز این ویژگی ها برای نسل جوان و نوجوان باید به گونه ای تبیین شود که نوجوانان بتوانند از این الگوی برجسته به خوبی الگو بگیرند.
 
سردار کریمی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی با بسیج مردمی که در منطقه شکل داد علاوه بر اینکه برای جهان اسلام امت سازی کرد توانست ظرفیت های مختلف در کشورها را برای دفاع از ارزش های اسلامی احیا کند.
 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی مرد میدان های سخت بود و از یک رزمنده ساده کار خود را شروع کرد و با مجاهدت های شبانه روزی به یک فرمانده مقتدر و انقلابی در دنیا تبدیل شد، گفت: حاج قاسم زندگی خود را عاقلانه شروع، عارفانه ادامه داد و عاشقانه به شهادت رسید و سردار سلیمانی یک عمر برای شهادت مجاهدت کرد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از فعالیت های جوانان و نوجوانان در بزرگداشت شهید سلیمانی بیان کرد: حضور مردم و جوانان و نوجوانان در مراسم و بزرگداشت شهید سلیمانی در طول ۳ سال گذشته همواره پر شور بوده و تجلیل مردمی از این سردار گرانقدر نشان وفاداری مردم به مکتب شهید سلیمانی و قدرشناسی ملت از مجاهدت های او و جبهه مقاومت است.
 
وی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر از سردار سلیمانی است و حاج قاسمی که در زمان حیات با برکت خود تمام راهبردهای دشمنان را شکست داد با شهادت خود همه آزادی خواهان جهان را به صحنه آورد و شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب جدیدی به روی نسل نوجوان گشود.
انتهای پیام/ 
ارسال نظرات
آخرین اخبار