کارشناس مسایل سیاسی در کوهرنگ:

پیوندملت باولایت رمزشکست فتنه هاست

علیرضا اسماعیلی در مراسم بزرگداشت حماسه 9دی در شهرستان کوهرنگ، پیوند ملت با ولایت را رمز شکست فتنه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۴۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین گرامیداشت سالروز حماسه ۹دی باحضور اقشار مختلف مردم شهرستان کوهرنگ در حسینیه رسول الله(ص) شهر چلگرد برگزار شد.

 علیرضا اسماعیلی، در این مراسم حضور باشکوه مردم شهرستان کوهرنگ درتشیع شهیدگمنام را شکست نقشه های سه ماهه دشمن برای کم کردن رنگ و بوی شهدا درجامعه برشمرد.

این کارشناس ارشد مسایل سیاسی، با اشاره به اینکه فتنه ۸۸اولین جنگ دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نبوده است، بیان داشت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی درسال ۱۳۵۸، فتنه های متعددی برعلیه ملت ایران در دستور کار دشمنان ایران قرار گرفت، که مهمترین آن هشت سال دفاع مقدس در برابر صدام و چندین کشور پشتیبانش بود.

اسماعیلی  افزود: عامل مهم در برون رفت جمهوری اسلامی از فتنه های متفاوت، اتصال ملت به رهبری  و پیوند امت با ولایت است.

وی بابیان اینکه هنوز جنگ برعلیه دشمن ادامه دارد،خاطرنشان کرد: جنگ همان جنگ است فقط شیوه آن رادشمن برعلیه ما تغییرداده است.

اسماعیلی تصریح کرد: از سال ۱۳۶۷که پایان دفاع سخت تاسال۱۳۸۸ دشمنان ازشیوه هایی همچون شبیخون و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم و فروپاشی ازدرون برای مقابله باملت ایران به میدان آوردند. 

وی درادامه،مهمترین ابراز دشمن را تحریم و تهدید و جنگ رسانه ای برشمرد و گفت: هدف جنگ رسانه ای نشانه رفتن بر باورهای مردم و بی اعتمادکردن آنان در اخبار داخلی  است و هدف این بی اعتمادی جداکردن مردم ازنظام و کشاندن آنان به خیابان ها و ایجاد آشوب و ناامنی است.

کارشناس ارشد مسایل سیاسی خاطرنشان کرد: هدف دشمن از پروژه ناامن کردن جامعه، فقط خسارت های محیطی در شهرها به امکانات نیست، بلکه آنان میخواهند از این آشوبها بعنوان ابراز تحریم در سطح بین الملل و فرار سرمایه ها و ازبین رفتن فرصت های شغلی از کشور و در انتها نابودی اقتصاد استفاده کنند.

اسماعیلی افزود: فتنه۱۴۰۱یک جنگ ترکیبی در عرصه های فرهنگی و اقتصادی و سیاسی بود و دشمن با همه توان خود در این جنگ ادراکی و شناختی و ترکیبی به میدان آمد تا باورهای مردم را در هم بشکند.

وی، دشمنی دشمنان را بایک ایران قوی  و مستقل  دانست که امروز عضو پیمان شانگهای و اجلاس بریکس شده است و تاسال های آینده به موفقیت بیشترمی رسد.

وی در پایان بااشاره به مشکلات اقتصادی درکشور، گفت: باهمدلی و تلاش جهادی و انقلابی و بابصیرت و پیوند مستحکم با ولایت ازاین جنگ ترکیبی و فشارهای اقتصادی هم باسربلندی بیرون خواهیم آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار