خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان:

شهید سلیمانی خود را فدای دین خدا و ملت ایران کرد / باید اصول مکتب شهید سلیمانی را برای نسل جوان تبیین کنیم

سرهنگ پاسدار دیلم کتولی گفت: مکتب حاج قاسم بر مبنای ولایت فقیه است، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری از ویژگی‌های بارز مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، وصیت نامه حاج قاسم به طور کامل حکمت آمیز و مبتنی بر ولایت باوری است.
کد خبر: ۹۴۸۰۲۳۰
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

شهید سلیمانی خود را فدای دین خدا و ملت ایران کرد / باید اصول مکتب شهید سلیمانی را برای نسل جوان تبیین کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علی دیلم کتولی فرمانده سپاه گرگان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج به مناسبت ایام شهادت شهید سلیمانی :حاج قاسم حزب و گروه نداشت و به دنبال بازی‌های سیاسی هم نبود، او  وقف انقلاب و مردم بود و خودش را فدای دین خدا و ملت کرد.

وی افزود: همه ما با شهدا زندگی می کنیم و هر کدام در جایگاه خود باید وصیت‌نامه شهدا و فرهنگ شهادت را تبیین کنیم، هرچه برای شهدا کار کنیم کم است، ما مدیون شهدا هستیم و امنیت امروز ما مدیون جانفشانی این عزیزان است؛ ما باید در عمل اثبات کنیم که پیرو و ادامه دهنده راه شهدا هستیم. 

دیلم کتولی اظهار داشت: شهید سلیمانی یک شخصیت شاخص و سرآمدی در بحث الگو است، ایشان از جوانی سعی می‌کرد فردی اثر گذار باشد و در این زمینه نیز موفق بود،شهید سلیمانی دارای سه معیار تقوا، ولایت‌مداری و جهادگری بود و ما باید مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را که برگرفته از مکتب انقلاب اسلامی و حضرت امام(ره) است تبیین کرده و ترویج دهیم و به بهترین شکل ممکن برای جوانان و نوجوانان معرفی کنیم.

فرمانده سپاه گرگان خاطر نشان کرد: مکتب حاج قاسم بر مبنای ولایت فقیه است، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری از ویژگی‌های بارز مکتب حاج قاسم سلیمانی بود، وصیت نامه حاج قاسم به طور کامل حکمت آمیز و مبتنی بر ولایت باوری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: دشمن با خیال اینکه  جبه مقاومت را از کار خواهد انداخت  سردار سلیمانی را به شهادت رساند اما نمی‌دانست که خون حاج قاسم از خود او خطرناک‌تر است. نام سردار سلیمانی هنوز هم دولت آمریکا و ظالمان جهان را به ترس و وحشت می‌اندازد.

 وی بیان داشت: به کوری چشم دشمنان ،انقلاب اسلامی ما با اقتدار به مسیر عزت و افتخار خود ادامه خواهد داد و در جهت زنده نگه داشتن یاد و مکتب شهدا برنامه های متعددی در سطح شهرستان گرگان به مناسبت شهادت سردار دل ها در حال برنامه ریزی و برگزاری میباشد.

دیلم کتولی خدمت‌رسانی را یکی از ابعاد مهم برنامه‌های هفته مقاومت عنوان کرد و افزود: بصیرت فاطمی، مقاومت علوی، برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی جزو محورهای مهم است.

فرمانده سپاه گرگان بیان کرد: برپایی میز خدمت، حمل‌ونقل عمومی رایگان، پخت و توزیع حلیم، ویزیت و توزیع داروی رایگان در محلات کم برخوردار گرگان، مسابقه نقاشی برای کودکان، ایستگاه عکاسی با تندیس سردار شهید سلیمانی، توزیع نان رایگان، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و توزیع بسته‌های معیشتی از مهمترین برنامه‌های هفته مقاومت در گرگان است.

وی از برپایی نمایشگاه حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: این نمایشگاه روز یکشنبه ۱۱ دی با حضور مسئولان، مردم و خانواده‌های شهدا در گرگان افتتاح می‌شود.

دیلم با اشاره به برپایی ۱۵ یادواره شهید سلیمانی در شهرستان گرگان بیان کرد: جریان‌سازی مکتب سلیمانی از محورهایی است که در برنامه‌های پیش‌بینی شده مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار