حجت الاسلام پناهیان در یادواره شهدای مدافع امنیت مشهد:

شهدا به اراده الهی ابر قدرت روی زمین اند/ملتی پیروزی است که یاد شهیدان را فراموش نکنند

حجت الاسلام پناهیان با تاکید اینکه علامت پیروزی بر پیشانی ملتی است که یاد شهیدان را فراموش نکنند، گفت: شهدا به اراده الهی ابر قدرت روی زمین اند و مؤمنین باید دنباله رو آنان باشند.
کد خبر: ۹۴۸۰۱۶۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیچ از خراسان رضوی، حجت الاسلام علیرضا پناهیان در یادواره شهدای مدافع امنیت و بزرگداشت حماسه ۹دی که در مسجد امام حسین(ع) به همت حوزه یک ناحیه مقاومت بسیج ابوذر برگزار شد، اظهارکرد: شهید زینال زاده و رضازاده به اوج قله سعادت رسیدند و این ها برای شهادت آماده بودند و برای شهادت به مادرشان التماس می کردند. شما با شهدا قدرتی پیدا می کنید که اگر همه دنیا جمع شوند آن قدرت را ندارند.

وی با بیان اینکه شهدا برگزیدگان و از انتخاب شده ها هستند و هر کسی به شهادت نمی رسد بیان کرد: هر سرمایه ای که داشته باشیم به اندازه سرمایه و قدرت شهدا نیست و اثر عمل شهدا از بین نمی رود و شهدا به اراده الهی ابر قدرت روی زمین هستند.

وی افزود: خداوند کسانی را که به شهدا بی احترامی می کنند مجازات می کند و هر ملتی که شهدا را رها کرد بدبخت شده است، ما با شهادت پیروز می شویم چرا که مردم ما شهادت را دوست دارند و به خانواده شهدا احترام می گذارند.

وی ادامه داد:علامت پیروزی بر پیشانی ملتی است که یاد شهیدان را رها نکنند.

حجت‌الاسلام پناهیان در پایان با یادآوری این سخن رهبری که فرمودند:شهدا مظهر قدرت کشورند اضافه کرد: پیروزی ما به برکت خون شهدا قطعی و تضمین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار